هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

هایلایت فرناندو تورس مقابل مالاگا

هواداران فرناندو تورس : دیشب فرناندو تورس در بازی مقابل اتلتیکو مادرید مقابل مالاگا از ابتدای نیمه ی دوم وارد زمین شد و توانست مثل همیشه عالی کار کند و با وجود ده نفر شدن تیم بار هجومی تیم را به دوش بکشد و حتی میتوانست روی یک حرکت فردی تیمش را به گل برساند که با واکنش زیبای دروازبان مالاگا موفق به این کار نشد . 

برای مشاهده ی هایلایت فرناندو تورس در این بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
nando چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 11:58

سلام اقا ارش خوبید؟
ببخشید باید دوشنبه بهتون تبریک میگفتم تولدتونو
ایشالله تولد 120 سالگی...بهترینا رو واستون ارزو میکنم
بابت تاخیر هم عذر خواهی میکنم

سلام ثنا خانوم . بله خدا رو شکر
مرسیییییییییییییییی واقعا تعجب کردم اصلا انتظار نداشتم یادتون باشه واقعا مرسی

nando پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 18:37

نه بابا خواهش میکنم....چطور میشه فراموش کرد شما به این خوبی همیشه تو یاد میمونید...باید دوشنبه بهتون تبریک میگفتم ولی این روزا بخاطر درس و امتحان سرم خیلی شلوغه ازتون عذرخواهی میکنم

مرسی مرسی واقعا ممنونم . کاش همه مث شما بودن .

nando جمعه 4 دی 1394 ساعت 00:45

خواهش میکنم
نظر لطفتونه به پای خوبی شما نمیرسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد