هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

صحبت های نفرات برتر مرحله ی سوم مسابقه ی پیش بینی

هواداران فرناندو تورس : همان طوری که میدونین با فرا رسیدن نیم فصل، مرحله ی سوم مسابقه ی پیش بینی بازی های اتلتیکو مادرید به پایان رسید و نفرات برتر معرفی شدن . 

بنده امروز جوایز این عزیزان رو اهدا کردم و از این هواداران با عشق تورس درخواست کردم که متنی رو برامون بفرستن تا در وب قرار بدم .

شما میتونین متن های این عزیزان رو در ادامه مطلب مشاهده کنید .

 

  بنده با خوش شانسی موفق شدم که رتبه ی اول مرحله ی سوم مسابقه ی پیش بینی رو از بین دیگر عزیزان شرکت کننده کسب کنم و برای این امر خیلی خوشحالم و از تمام کسایی که من رو در این مسابقه همراهی کردن تشکر میکنم . در آخر تصمیم گرفتم که مثل دفعات قبل جایزه ی خودم رو به نفرات بعدی اهدا کنم .

آقای مصطفی موفق شدن که رتبه ی دوم این مرحله از مسابقات پیش بینی رو کسب کنن و جایزه ی 20000 تومانی رو به دست بیارن . حالا به صحبت های جالب این هوادار فرناندو تورس توجه کنین .

 مصطفی :"همچى از سال اول راهنمایى شروع شد وقتى مسابقات داخل مدرسه بود منم چون بازیم خوب بود تو تیم کلاس بودم اون زمان من طرفدار بارسا بودم چون انرى اونجابازى میکرد از تورسم اون زمان فقط یه اسم از شنیده بودم تو همون مسابقات تو مدرسه چون خوب گل میزدم یکى از رفقام که طرفدار لیور بود گفت این تورس ماس من گفتم تورس کیه فقط انرى (کتک نمیخام) هیچى بعد عصر بازى لیور بود اگه اشتباه نکنم با چلسى که تورس گل زد و از اونجا ازش خوشم اومد و رفتم لباسشم گرفتم خلاصه هیچى دیگه این داستان گذشت تا دو سه سال پیش که زد به سرم فن هواداراى تورس بزنم بعد رفتم تو اینترنت که اونجا با سایت الان که اون زمان پیمان پست میزاش از اونجا دیگه سایتو دنبال کردم خیلى سایت خوبیه طورى که پشیمون شدم امیدوارم ارش جون شما هم به روند خوب خودت تو اداره سایت ادامه بدى ما هم پشتت میمونیم . "

جواب ایشون :" اول تبریک میگم بهت مصطفی جون که تونستی انقد خوب پیش بینی کنی و این جایزه ی ناقابل رو ببری و درمورد متنت باید بگم واقعا عالی بود . ایشالا همیشه طرفدار با عشق تورس بمونی و مارو هم در اداره ی این وب همراهی کنی ."

میرسم به محسن 9 نفر سوم مسابقه ی پیش بینی که تونستن با پیش بینی های خوبشون جایزه ی 10000 تومانی رو کسب کنن . به صحبت های ایشون توجه کنین .

محسن 9 :" آقا دم شما گرم . خیلی حرکت روالی بود این مسابقه . ایشالا موفق باشی دادا . یه گروه جور کن بریم ب***م دیگه ... "

جواب ایشون :" نوکرتم محسن جون . کاری نکردم . خوشحالم از اینکه مث همیشه جزو نفرات برتر هستی . گروهم رو چشم جور میکنم ؛-) " 

و حالا میرسیم به نفر چهارم این مسابقه ی پیش بینی یعنی آقای علی ام وی که موفق شدند جایزه ی ناقابل 5000 تومانی رو کسب کنن . و حالا صحبت های این هوادار تورس رو مشاهده کنین . 

علی ام وی :" سلام به همه ی هواداران فرناندو که با وجود افت بازم هوادارش میمونن . یه خسته نباشید به همه و یه تبریک به آرش به خاطر وب عالی که داره و اول شدن تو پیش بینی دمشم گرم که با وجود چهارم شدن جایزه سومو داد به من . "

جواب ایشون :" سلام علی جون . جمله ی اولت عالی بود و یجورایی حرفی بود که منم میخواستم بزنم . درمورد وبم ممنون داداش متعلق به شما و تمامی هوادارای تورسه و قابل نداره . امیدوارم موفق باشی داداش ."

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدباقر دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 18:36

داداش آرش نمیدونم دومین سال یا ک سومیشه،حضورم تو این سایت!!! واقعا خوشحالم ک داره همینجور این سایت ب روند خوب خودش ادامه میده!
ایشالله همیشه خودت و همه دوستانی ک دراین سایت حضور دارن وهمیشه زحمت میکشن موفق باشن

مرسی داداش گلم . ایشالا ایشالا ایشالا

only elnino سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 13:36

خخخخخ
خیلی باحالین شما
یه جوری مصاحبه کردی انگار نفرات برتر کنکور سراسری بودن هههه خخخخخخ

nando چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 20:50

سلام...تبریک میگم به شما سه نفر برتر
و همچنین تشکر از شما اقا ارش..مرسی که همیشه واسه پیشرفت وب تلاش میکنید خییییلی مچکرم

سلام ...
مرسی واقعا مرسی ثنا خانوم
خواهش میکنم وظیفس

nando جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 11:30

خواهش میکنم
نه لطف میکنین...درکل میسیییی

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد