هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تیم منتخب ادوار گذشته ی یورو / از تورس حمایت کنید

هواداران فرناندو تورس : امروز باخبر شدم که یک نظرسنجی جالب درحال برگزاریست که در آن تیم منتخب ادوار گذشته ی یورو انتخاب میشود و نام فرناندو تورس در آن به چشم میخورد .

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به این سایت، یازده نفر مد نظر خود را انتخاب کرده و تیم منتخب خود را به سایت معرفی کنید و با قرار دادن تورس در تیم خود از این بازیکن حمایت کنید .

برای ورود به این سایت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

http://s7.picofile.com/file/8241949434/F9Tfans_ir.jpg

*** برای انتخاب تیم منتخب خود اینجا کلیک کنید .

***  تیم منتخب من ***

* دروازبان *

http://s6.picofile.com/file/8241949568/goalkeeper.jpg

*مدافعین*

http://s6.picofile.com/file/8241949626/defenders.jpg

*هافبک ها*



*مهاجمین*

http://s6.picofile.com/file/8241949818/forwards.jpg

نظرات 17 + ارسال نظر
nando یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 21:28

گوشیم هنگ کرده نمیتونم با گوشی خودم وارد شم
دیشب ساعت 3نصفه شب تیمو انتخاب کردم

ای بابا ... بدبختی هرررر موقع آدم یه کار مهم داره مشکل براش پیش میاد
خدا رو شکر تونستی
کیارو انتخاب کردی شما ؟؟؟

nando دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 15:21

اول تبریک میگممممم تورس دیشب گل زد
اره بخدا تازه واسه امروز من کنفرانس داشتم واسم سایت ها باز نمیشد اعصابم خورد شد،الانم که اینجا رو واسم باز کرده بعضی از سایت ها رو باز نمیکنه
من:
کاسیاس-راموس و پویول و فلیپ لام و مالدینی_اینیستا و ژاوی و زیدان و پیرلو-تورس و ویا

اول سلاااام
تبرییییک تبریک به من تبریک به شما تبریک به همه
اهههه یادش بخیر ... کنفرانس ... چی شد ؟ خوب بود ؟ بچه ها مسخره بازی درنیوردن که
آفرین آفرین ترکیبتون 4_4_2 عالیه . بازیکنام فوق العادن . همشون عالین . آفرین

nando سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 15:25

واااای ببخشیدددددیادم رفت سلام کنم
سلااااااام
کنفرانسم برای مادرید بود اره عالی بود خوب نبود دبیرمون کف کرد خدایی انقده قشنگ توضیح دراوردم چرا اتفاقا مسخره کردن البته عکسایی رو که اورده بودم نه خودمو
اره من 4-4-2 رو خیلی دوس دارم..مرسییییی به پای ترکیب شما نمیرسه که...انتخاب شما هم عالی بود افرین

منم اون زمان که پیمان فقط نویسنده بود من باهاش حرف میزدم اکثرا یادم میرفت سلام کنمیادش بخیر چقد با هم حرف میزدیم الان ...
سلاااااااااااااااام
آفرین آفرین . از موضوع معلومه چه کنفرانس خوبی بوده .
یه ماه پیش منم تو دانشگا لکچر دادم درمورد تورس سه تا از دخترا اومدن مثلا منو ضایه کنن بلند شدن از کلاس برن بیرون وقتی رسیدن دم در بلند گفتم I didn't let anyone to leave رنگشون پرید رفتن نشستن
من از اون موقع که یادم میاد 4-3-3 رو دوس داشتم . تو فوتبالاییم که بازی میکنم ترکیبم همینه .
مرسییی

nando سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 16:48

ببخشید دیروز اصلا به زور تونستم بیاپ امروز امتحان داشتم یهویی شد..معذرت
راستی چرا اقا پیمان نمیاد دیگه؟
ایول خوشم اومد خدایی باید حال بعضی از دخترا گرفته شه خداییبراوووو
نه من 442 رو خیلی دوس دارم تو پی اس هم این ترکیبو میزارم همیشه
خواهش

این حرفا چیه ... همین که میاینو وقت میذارینو نظر میدی خودش کلیه
والا چی بگم . یه سال پیش وبو سپرد دست من رفت . خیییلی دلم براش تنگ شده . نامرد یه شماره ای یه ایمیلیم بم نداد لااقل یه حالی ازش بپرسم
خداییش من همیشه به همشون احترام میذارم ولی بعضیاشون واقعا شعور ندارن باید باهاشون همینجوری برخورد کرد
چه جالب . شمام پی اس بازی میکنین . من تا 15 پی اس بازی میکردم بعد رفتم فیفا

nando سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 20:09


کاشکی میتونستن بیان..چی بگم
اره بخدا خودم یکی بعضیاشون رو میبینم از دختر بودنم حالم بهم میخوره
واسه این میخندین که فوتبال میکنم؟
من پی اس رو بیشتر دوس دارم ولی خب داداشم فیفا رو گرفته بود بازی میکرد منم میرفتم بازی کنم از پی اس طبیعی تر ساختنش قشنگه ولی نمیدونم چرا به دلم نمیشینه ولی خیلی از پی اس سخت تره خدایی

واقعا بعضیاشون قابل تحمل نیستن.آخه اینجاش جالبه که من احترام میذارمو اونا یسری کاراییرو میکنن که آدم اصلا انتظارشو نداره . این روزا دیگه دخترای خوب مث شما کمن.
جالبه.کم تر دختریو دیدم که فوتبال بازی کنه
آره منم دقیقا تا پارسال طرفدار پی اس بودم شدیییییید . حتی پی اس 14 که خیییلی افت کرده بود و کسی بازی نمیکرد منو رفیقم باهم بازی میکردیم ولی پارسال از پی اس 15 که خسته دقیقا همین موقعا بود یعنی نزدیک عید بود رفتم فیفا 15 رو گرفتم اتفاقا با یه حالت منتقدانه ای نشستم بازی کردمش کم کم ازش خوشم اومد دیدم وااااقعا بهتر از پی اسه . دیگه فیفا 16 نابود کرد پی اسو
پیشنهاد میکنم حتماااا بازی کنین فیفارو

nando سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 21:16

اره واقعانه بابا من کجام خوبه..هیچیم خوب نیست
اره قشنگ بود ولی من ازش خوشم نمیاد ولی خیلی سخت تر از پی اس واسه همین بازی نمیکنم ولی داداشم همش بازی میکنه
تو مدرسه دو سه نفر رو به فوتبال علاقه مند کردم هرچی اطلاعات فوتبالی رو میخوان از من میپرسن میگن چیزی از اخلاق و رفتارای پسر کم نداری

این حرفو نزنین . تو این یه سالی که من شمارو شناختم هیچ چیز بدی خدایی نکرده از شما ندیدم . بدون تعارف ...
آره دیگه همین سختیشه که خوبه چون من تو پی اس گل میزنم دیگه هیچ احساسی ندارم ولی تو فیفا طرف گل به خودیم میزنه کلی ذوق میکنم
آفرین آفرین . اتفاقا به نظرم خییییلیم خوبه . منم دقیقا بین پسرا همینجوریم هرکی هرچی سوال داشته باشه یا برنامه بازیای تمام لیگارو یا لیگ قهرمانانو حتی لیگ خودمونو از من میپرسن

nando سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 21:59

جدی میگید؟؟؟؟دارم به خودم امیدوار میشیم
چه زود گذشت یه سال و نیم میشه هعیش
دقیقا منم اینطوریم بین دوستام،ممنون که تشویقم میکنی

بی شوخی
آره حدود یک سالو نیم میشه ...
خواهش میکنم . جدی این خیلی خوبه . آفرین

nando سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 22:06

راستی یادم رفت بگم بچه بودم اون اوایل که پی اس رو بازی میکردم بلد نبودم که داداشم برای اینکه ناامید نشم سطح منو قوی میزاشت واسه اونا مبتدی میزاشت منم اسپانیا رو انتخاب میکردم با تک مهاجم تورس همش میرفتم گل میزدم اونم با ضربه سر تورس بعد همچین خوشحالی میکردم که انگار واقعیه بعد اولین بارم که سطح اونا رو قوی گذاشتم دو گل زدم به من یونایتد دیگه اونو نگید تو خونه در میرفتم خدایی خیلی بهم باحال بود الان میگید خوا شفات بده


خیییییییییلی جالب بود
دقیقا منم همینجوری بودم
یادش بخیر دفه اولی که من فوتبالو بازی کردم جلو دایی کوچیکم بود که اون حرفه ای بود و لول بالا بازی میکرد من که نشستم پشت کامپیوتر حواسش نبود لول بازیو بیاره پایین . نشستم بازی کردم داییم رف بیرون هی گل میخوردم های های گریه میکردم خییلی کوچولو بودم اونموقع گل که میخوردم گریه میکردم . داییم اومد تو اتاق دید دارم زار میزنم کامپیوترو خاموش کرد
فعلا من وقت خدا رو گرفتم شرمنده

nando سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 22:08

ممنون...لطف دارید
اره همینجوریم ادامه میدم

آفرین

nando سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 22:29

باحال بود البته نه اینکه گریه میکردین
من وقتی به داداشم میباختم گریه میکردم بعد میگفت باشه یه بار دیگه بازی کنیم میگفتم بخاطر من مساوی کن بریم پنالتی میگف باش یهو جلو میفتاد دقیقه 90 و اینا به خودش گل میزد ولی من همچنان خوشحالیمو میکردمبعد من استاده پنالتیم بخدا دروازه بانیم عالیه همه رو درست تشخیص میدم ازش میبردم دیگه اون روز کلی خوشحال بودم که داداشمو با لول بالا شکست دادم...پس یه وقتم برا من بگیرید یکم منم شفا بده

خییییییلی کوچولو بودم.6سالم بود.زیادی جدی گرفته بودم بازیو
همچنان خوشحالی میکردیقشنگ بود
آفرین آفرین.پس شانستون تو پنالتی خوبه اتفاقا من اصلا شانس ندارم . جهتم که درس میپرما دروازبان توپو نمیگیره
فعلا که تو من مونده
چقد استیکر خنده گذاشتم

nando چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 13:53

سلام خوبه این بار یادم نرفت
میدونم منم اینجوری بودم جدی میگرفتم و در نهایت اگه میباختم با داداشم قهر میکردم و دعوام میشد
اره خوشحالی میکردم مثل چی
شانس نیس تجربساستادم موهام رو تو پنالتی سفید کردم بابا الانم داداشم میره پنالتی صدام میزنه و من بهش میگم مثلا بپره راست میره چپ بعد گل رو میخوره من میگم اصلا نمیگم بهت دیگه وقتی حرفمو گوش نمیدی کلی ازپ خواهش میکنه تا برگردم دوباره بهش بگم
ای بابا پس دیگه هیچی واسه من فعلا وقت نیس..لازم دارم اخه
اره

سلام
منم با داییم دعوام میشد
مرسی تجربه
به عنوان کارشناس پنالتی تو برنامه 90 میتونین بریناااا ولی قبول دارم پنالتی حسو تجربس
نه متاسفم وقتی وجود نداره

nando چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 21:32



اره حدایی یه حسی یهو اول میاد میگه بپر چپ باید بهش گوش کنی که منم گوش میدم
وقتم پره...سرم خیلی شلوغه شاگرد دارم واسه اموزش پنالتی ولی روش فکر میکنم ببینم میتونم برم
باشه مشکلتون که اونقدرام حاد نیس...منممممم وقت میخوام اییی

منم اون حسه میاد بهم میگه ها ولی هرموقع بهش گوش میکنم اشتباس
حالا یه وقتیم به 90 بدین حیفه ها فردوسی پور کچلم کرد
اتفاقا حاده عجیییییب

nando چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 22:54

اخی ناراحت شدم...کاش حسه درست بود
بگین بهش فرصت داشت خودش بهت میگه..الان شاگرد داره
ایییی اذیتم نکن دیگهههههه منم خب وقت میخوام وگرنه یه مدت دیگه کارم به تیمارستان میکشه

نیست دیگه بدبختی
چشم
خدا نکنه.ایشالا خدا هممونو شفا بده ولی جدی شما دلت صافه دعا کن مریضی منو خوب کنه

nando پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 00:06

مریضید؟؟؟!!!!واسه چی خدا نکنه مریض باشید!

آره متاسفانه .
چند وقت پیش تو وب گفتم . من مشکل روده دارم یه جراحیم کردم الان خدا رو شکر بهترم ولی حالم هنوز کامل خوب نیست
شکر ... راضیم ...

nando پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 01:07

اره یادمه...
ناراحت شدم خدایی
ببخشید که باعث شد یادتون بیفته معذرت اقا ارش
نمیخواستم ناراحتتون کنم
ایشالله هرچه زودتر بهتر و بهتر بشین
دوباره معذرت

این حرفا چیه ثنا خانوم . من همیشه خود به خود یادمه . مهم نیس ...
ایشالا... حتما دعا کنین . من اگر دعام میگرفت تا الان خوب شده بودم...

nando جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 11:25


مطمئن باشید خدا حواسش هست بهتون و قول میدم هرروز واستون دعا کنم..حتما اینکارو میکنم

واقعا ممنونم . مرسی

جواد 009 شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 13:41

ترکیب مهم نیست کافیه تورس باشه

آفرین نظر منم همینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد