هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

فرناندو تورس در رستوران خوزه ماریا

نظرات 3 + ارسال نظر
Franco چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 17:19

Diego Costa comes back ?
This year s top scorer fernando Torres

Antonio Conte won't let him to come

جواد 009 پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 16:57

جمعشون جمه یکیشون کمه !!!!!!!

کی ؟؟؟ نکنه خودتو میگی

جواد 009 جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 15:33

آره دیگه داداش من دارم عکس میگیرم این صندلی که خالیه واسه من رزو شده که قشنگ با تورس رخ به رخ باشیم.ولی چه غذایه خوبی داش (الکی مثلا من اونجا بودم )

یروز میری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد