هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

بنیتس: تورس می‌تواند خود را در مسیر پیشرفت قرار دهد

رافا بنیتس: من هواداران و احساس آن ها را درک می کنم. سعی خواهم کرد که ثابت کنم برای دلایل مناسبی در اینجا هستم و می خواهم که پیروز باشم.فرض کنید شما بازیکنی هستید که باید تلاش کنید،من به شما خواهم گفت که متمرکز بمانید، سعی کنید کار خود را انجام دهید، پریشان و منحرف نشوید و بر روی فوتبال خود تمرکز کنید و...

بنیتس در مورد فرناندو تورس، شاگرد سابقش در لیورپول گفت: تورس می تواند بازگردد،اما تا چه حدی؟ من این را نمی دانم و به تیم بستگی دارد. بله او می تواند پیشرفت کند، من مطمئنم که می تواند پیشرفت کند، ولی این بستگی به تیم دارد که به چه میزان به او کمک کند.  کار من برای انتخاب تورس چندان سخت نیست، زیرا دنیل استوریج هنوز مصدوم است و بنابرین انتخاب های زیادی برای من باقی نمی ماند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد