هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تورس: دوست داشتم مثل سوباسا باشم

فرناندو تورس کارتون فوتبالیست ها را یکی از عوامل رو آوردنش به دنیای فوتبال می داند و علاقه زیادی به بازی کردن چون سوباسا داشته است و...

فرناندو تورس ، مهاجم آماده بی چون و چرای این روزهای چلسی که تیمش را در مسابقات جام جهانی باشگاه ها در ژاپن همراهی می کند در مصاحبه ای به کارتون جالب ژاپنی اشاره کرد که از سوی سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز این سریال کارتونی پخش شده است. این کارتون در صدا و سیما ایران با نام " فوتبالیستها " پخش شده است.


تورس در صحبت هایش گفت :" من بیاد دارم زمانی که کودک بودم نمی توانستم به خوبی کانل های تلویزیون را پیدا کنیم ، اما همه  بچه ها در مدرسه درباره آن کارتون فوتبالی ژاپنی صحبت می کردند."


تورس ادامه داد :" آن یک سریال بود که در اسپانیا اولیور و بنجی می نامیدیم و در ژاپن به نام " کاپیتان سوباسا" پخش می شد. آنها دو بازیکن جوان بودند که با یکدیگر بازی می کردند ، به تیم ملی و جام جهانی رفتند و سپس راهی بارسلونا و بایرن مونیخ شدند و به اروپا آمدند، واقعا مانند یک رویا بود."


تورس درخصوص تاثیر این کارتون در زندگی فوتبالی اش گفت :" من بدلیل این کارتون فوتبالم را شروع کردم و البته دلیل دیگرش هم مجبور کردن برادرم بود ، من عاشق آن کارتون بودم و می خواستم اولیور باشم، چرا که جلو بازی می کرد و بنجی دروازه بان بود. آن اولین ارتباط من با ژاپن بود."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد