هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

نیمه نهایی جام باشگاه های جهان : چلسی انگلستان - مونتری مکزیک

                                                                      

   پنجشنبه 13 دسامبر 2012

  مطابق با 23 آذر 1391

  ساعت 14 به وقت ایران

ورزشگاه یوکوهاما

                                                   
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 19:34


ااینقدر دوست دارم تورس بره رئال که نگو
وقتی هافبکی مثل مسوت اوزیل که خیلی دوستش دارم پشت تورس بازی کنه یعنی درهربازی هت ریک
کریس هم که اونجا هست
من
اول تورس را دوست دارم و حاضرنیستم یک تار موشو با کل بازیکنان دنیا عوض کنم
بعد تورس کریس رونالدو را دوست دارم البته از وقتی که رفت رئال شدیدا طرفدارش شدم و مسی باید حالا حالا ها جلوی کریس رونالدو لنگ بندازه
بعد از کریس مسوت اوزیل را دوست دارم
خیلی باحاله یک هافبک تمام عیار که اینیستا را داخل جیبش میذاره
دو گلی که در بازی قبلی رئال زد رئال را از باخت نجات داد
استاد ضربه ایستگاهی
بعد از مسوت اوزیل طرفداره اندره ارشاوین هستم که ونگر خل و چل الان بازیش نمیده
بازهای درخشانش در یورو 2008 و یورو 2012
حتی یادمه وقتی تورس داخل لیورپول بود
داخل انفیلد داخل یک بازی چهارتا به لیورپول زد
من خیلی دوستش دارم
وبعد از ارشاوین اسطوره لیورپول استیون جرارد را دوست دارم
یادش بخیر وقتی تورس داخل لیورپول بود دو نفری هرتیمی را فلج می کردند
این 5 نفر داخل دنیا سالارن
البته خیلی هارو دوست دارم ولی بعد از این 5 نفر
نظیر کاسیاس -ژابی الونسو-کاکا-رئوس-و....
طرفدارباشگاه های زیر به ترتیب
اول طرفدار تیمی هستم که تورس داخل اون تیم بازی کنه
1- چلسی به خاطر عشق قلب نفسم النینیو تورس جون طرفدار چلسی هستم
2- رئال مادرید همشه طرفدارش بودم اما با وجود کریس رونالدو ومسوت اوزیل بیش از بیش طرفدارشم
3-لیورپول به خاطر اینکه تیم قبلی تورس بوده و به خاطر جرارد طرفدارش هستم
4-ارسنال به خاطر ارشاوین طرفدارش هستم
5-دورتموند به خاطر رئوس و ماریو گوتزه طرفدارش هستم
6-اتلتیکو مادرید به خاطر اینکه تیم قبلی تورس بوده طرفدارشم ولی از فالکائو بدم میاد
طرفدار تیم ملی های زیر به تر تیب هستم
1-اسپانیا
2-پرتغال
3-المان
4-روسیه
5-انگلستان
مربی های مورد علاقه من
1-‍ژوزه مورینیو
2-رافا بنیتز
3- اراگونز سرمربی اسپانیا در یورو 2008
4- گاس هیدینگ
تیم های منفور
از کل تیم بارسلونا بدم میاد شدیدا از اون کوتوله هورمونی گرفته تا والدس کچل
مسی هم با پشتوانه یوفا تونسته سه بار توپ طلا را بگیره
ادم وقتی اسمشو میاره باید کفاره بده
بعد از بارسلونا هم از منچستر بدم میاد
البته نه به این حد بارسلونا
لطفا شما هم بازیکنان مورد علاقه و منفور
تیم های مورد علاقه و منفور
مربیان مورد علاقه و منفور
وتیم های ملی مورد علاقه تون را برام بنویسید

:X

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد