هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

بنیتز: آمادگی خوب تورس به من مربوط نمیشود

بنیتز گفته که نقشی در آمادگی و فرم خوب تورس نداشته است و...

تورس که در این فصل زیر نظر روبرتو  دیمتئو تنها 6 گل در 18 بازی به ثمر رساند اما از وقتی که بنیتز اسپانیایی  روی کار آمد تحولی عظیم در او بوجود آورد.


رافا در مصاحبه با خبرنگاران پس از برد 3 بر 1 مقابل مونتری گفت: "من فکر میکنم که کل تیم امروز خوب بازی کرد و تورس هم بخشی از تیم است او خوب کار کرد و موقعیت های زیادی داشت و میتوانست بهتر هم کار کند و در کل از عملکرد کل تیم راضی هستم."


بنیتز ادامه داد: " تورس بخاطر خودش بهتر شده نه کسی دیگه و اعتماد بنفس او بیشتر شده و  سعی میکنیم برای او موقعیت گل زنی ایجاد کنیم و دیدیم که اینکار جواب داده و او توان گل زنی دارد و تنها کاری که ما انجام دادیم آنالیز حرکت ها بود و من کار خاص دیگری انجام ندادم."


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد