هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

فینال جام باشگاه های جهان : چلسی انگلیس - کورینتیانس برزیل

                                                
   یکشنبه 16 دسامبر 2012

  مطابق با 26 آذر 1391

  ساعت 14 به وقت ایران

ورزشگاه یوکوهاما

(زنده از شبکه 3)
نظرات 2 + ارسال نظر
نجیب سنگی جمعه 24 آذر 1391 ساعت 22:12 http://chelseanews.lxb.ir

اگر تمایل به نویسنده گی داشتی ما را خبر کن چون کار گروهی خیلی لذت بخش و در عین حال نتیجه خوب هم دارد هر گاه به تنهائی کر کننی زود خسته میشی یعنی بعد از چندی رها میکننی حوصلت سر میره من به شما پیشناهد میدم تا به ما بپیوندید و لذت کار گروهی را ببنید من وب های زیادی را دیدم که اولش خیلی زحمت کشیدن ولی بعد چون مجبور شدن وب را تعطیل کردن ولی من از یک سال هست که به این کار ادامه میدم اول من فعالیت خود را توسط وب Bluesnews.mihanblog.com شروع کردم بعد تو سورویس لوکس بلاگ امدم چندی هم تو رز بلاگ فعالیت کردم Chelseafc.rzb.ir اما دوباره به همین جا امودم تا یه وب بسازم که سالها بروز باشه از شما هم تقاضا دارم که به ما بپیوندید تا وب درست کننیم که همه بحش افتخار کننیم و افتخار کننیم که هوادر چلسی هستیم.
راستی خیلی تشکر از نظریات تان

Milad Elni9 شنبه 25 آذر 1391 ساعت 20:40

به امید برد با گل زنی توررررررررررررررررررررررررس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد