هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

بنیتز: تورس در حال بازگشت به فرم اصلی خود است

رافائل بنیتز سرمربی موقت چلسی معتقد است تورس بیشتر راه بازگشت به فرم اصلی خود را طی کرده است و ...

اما به وی هشدار داد که در ژانویه حتما مهاجم جدیدی به تیم اضافه خواهد شد و وی باید با وی رقابت کند.

 به نقل از سایت گل انگلیسی مهاجم اسپانیایی چلسی که از سال 2011 تا کنون دوران سختی در چلسی داشت، موفق شده است در 5 بازی 6 گل به ثمر برساند.

بنیتز چنین گفت:" فیزیک بدنی فرناندو پیشرفت خوبی داشته است و توانسته است گل های خوبی به ثمر رساند. این واضح است که وی به فرم خود در لیورپول بسیار نزدیک شده است. "

" اعتماد به نفس وی هر روز افزایش پیدا می کند. من هر روز بعد از تمرین با وی صحبت می کنم و در صحبت های وی می شود افزایش اعتماد به نفس و انگیزه را حس کرد. "

بنیتز معتقد است تغییر تاکیتیکی در تیم به پیشرفت تورس بسیار کمک کرده است و قرار گرفتن وی به عنوان مهاجم هدف باعث شده است که برای وی موقعیت های بیشتری ایجاد شود.

" پیشرفت هر چه بیشتر وی به شدت در زمین مسابقه به تیم کمک می کند. ما می خواهیم وی در نقطه پایانی زمین حضور داشته باشد و زحمات دیگر بازیکنان را به نتیجه برساند. "

" وی با تلاش بسیار در راه درست و پیشرفت خوبی قرار گرفته است و توانسته است گلزنی کند. "

از زمانی که مرد 52 ساله اسپانیایی سرمربی چلسی شده است تلاش زیادی برای پیشرفت تیم در امر گلزنی کرده است اما همچنان معتقد است چلسی در ژانویه باید یک مهاجم جدید خریداری کند. بر طبق گزارش سایت گل در نوامبر رادامل فالکائو گزینه اصلی چلسی برای نقل و انتقالات زمستانی است.

وی چنین ادامه داد:" فرناندو تنها بازیکن ما در پست مهاجم نوک است. اگر ما می خواهیم جام های فراوانی کسب کنیم باید میان بازیکنان برای قرارگیری در ترکیب اصلی رقابت ایجاد کنیم. "

" ما در این پست به گزینه های بیشتری نیاز داریم و این برای خود فرناندو نیز بهتر است. وی می داند که به رقابت کردن نیاز دارد. "

" این کار آسانی نیست اما من مطمئنم فرناندو توان رقابت کردن برای حفظ جایگاه خود را دارد. گاهی بازیکنی دوست دارد در هر بازی به میدان برود اما هنگامی که وی خسته می شود به استراحت نیاز دارد. "

وی افزود:" من اطمینان دارم که مسئولان باشگاه بهترین تصمیم را برای تیم می گیرند. نه تنها برای حال حاضر بلکه برای اکنون و آینده. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد