هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

اورتون 1 - 2 چلسی (گل ها و هایلایت بازی + چند تا عکس از تورس)

در این بازی تورس عملکرد قابل قبولی داشت و در نیمه اول با یک حرکت زیبا و پاس به رامیرز و پاس به لمپارد بود که باعث گل اول شد.























نظرات 7 + ارسال نظر
anti manchester یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 23:29

برد شیرینی بود و خیلی چسبید
دم شما گرم و ممنون ممنون

امیر یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 23:49

داداش خواهشا اگه میشه از اون لینک قبلی((پرشین گیگ))استفاده کن اخه من فعلا دارم با موبایل میام اون لینک میشد با موبایل دانلود کرد

باشه چشم سعی میکنم تو پرشین گیگ آپ کنم ولی چون بعضی هاشون حجمش زیاده طول میکشه آپ کنم و بخاطر همین بود که لینکشو براتون گذاشتم

anti manchester دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 00:03

آقا وقتی میخوام دانلود کنم استارد دانلود رو که با دانلود منجر میزنم یوزر پسورد میخواد جریان چیه؟

هایلایت بازی رو میگی یا گل ها رو؟

anti manchester دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 00:10

هایلایت نیمه اول و هایلایت نیمه دوم البته دو بار زدم شروع به دانلود شد اما انگار سرعت دانلودش محدود شد از 10 kb بیشتر نمیشه

داداش من چک کردم هیچ مشکلی نداره سرعتشم خوبه برای من که پایین نمیاد. شاید برای بار اول یه پسوردی بخواد که توی یه کادر داده همون رو وارد میکنی.

anti manchester دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 00:18

درسته اشکال از خودم بود ممنون جواب دادید :*

بازم اگه میخوای یه لینک دیگه برای دانلود بزارم

anti manchester دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 00:36

نه دمت گرم خوب بود فقط اگه flv باشند عالی میشد
راستی من آنتی ویروسمو غیر فعال کردم سرعتم برگشت ینی دلیلش آنتی ویروسم بوده؟

شاید. امکانش هست! البته mediafire گاهی وقتا هم کمی اذیت میکنه.

SIAVASH دوشنبه 11 دی 1391 ساعت 13:34 http://siavashfaster.blogfa.com/

بازی قشنگی بود ولی چلسی از **** آورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد