هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

بنیتس: نباید تورس را مقصر باخت مقابل سوانسی دانست

رافا بنیتس سرمربی چلسی براین باور است که مسئولیت نتایج تیم برعهده تمام بازیکنان تیم است، چون همگی آنها باید در خلق موقعیت های گلزنی سهیم باشند و...

رافا بنیتس سرمربی چلسی در پایان دیدار تیمش مقابل سوانسی که با باخت تعجب آور 0-2 چلسی در رقابت های لیگ کاپ همراه بود از انتقاد از فرناندو تورس خودداری کرد.

عملکرد این بازیکن اسپانیایی در بازی 4 شنبه شب(20 دی 91) باعث شد تا تورس از سوی هواداران چلسی هو شود. تورس دقیقه 81 بازی از زمین خارج شد و دمبا با به جای او وارد زمین مسابقه شد.

این اولین باری بود که هواداران چلسی فرناندو تورس را هو کردند ولی بنیتس براین باور است که نباید تورس را مقصر این باخت دانست و اعلام کرد که از نمایش تیمش در این بازی رضایت دارد. دمبا با در جریان این بازی تنها 9 دقیقه فرصت داشت و او هم نتوانست کاری از پیش ببرد.

درپایان این مسابقه بنیتس گفت: "من فکر می کنم که ما در اواخر بازی فرصت های خوبی داشتیم ولی به عنوان یک تیم ما از همان دقیقه اول فرصت خلق می کردیم. خلق فرصت های گلزنی وظیفه یک بازیکن یا یک مهاجم نیست. ما ماتا، رامیرس، داوید لوئیس را داریم که این سه 23 فرصت خلق کردند.  وقتی مقابل تیمی بازی می کنیم که یک بازی عمقی را به نمایش می گذارد  ما هم باید موقعیت خلق کنیم. من از شیوه عملکرد تیمم راضی هستم و فکر نمی کنم که بتوان راجع به یک بازیکن خاص صحبت کرد. ما فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم و در نیمه اول بازی می توانستیم دو یا سه گل بزنیم و در نیمه دوم هم این فرصت را داشتیم که به یک یا دو گل برسیم. ما دو اشتباره بزرگ مرتکب شدیم و چوبش را خوردیم. واقعیت چیزی جز این نیست. تیم ما تهاجمی بازی می کرد و مالکیت توپ را در دست داشت و مقابل تیمی که تیم خوبی هم بود و تدافعی بازی می کرد، کنترل میدان را در دست داشت."

بعد از آنکه دنی گراهام گل دوم سوانسی را به ثمر رساند، جو خشمگین ورزشگاه استمفورد بریج به مراتب بدتر شد و تبدیل به یک جو مسموم گردید ولی بنیتس درادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که حواس شاگردانش با مسائل خارج از بازی پرت نمی شود. بنیتس ادامه داد: " شما به این دلیل تمام این مسائل را آنالیز می کنید چون که تیم باخته است ولی شیوه بازی کردن ما، کنترل ما بر توپ و میدان و فرصت هایی که خلق کردیم را نگاه کنید؛ این تمام کارهایی است که ما می بایست انجام می دادیم. فقط باید در زمینه گلزنی محتاط تر باشیم. ولی ما خیلی از کارها را خیلی خوب انجام می دهیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد