هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

پیش بازی ردینگ و چلسی + عکسهای تمرینات تورس: هفته 24 لیگ برتر


ردینگ در 4 بازی اخیرش آمار گلزنی خوبی داشته این در حالی است که چلسی در بازی های خارج از خانه آمار قابل قبولی داشته است و امید به برد دارد تا بتواند فاصله چند امتیازی با تیم های منچستری را کم کند.





بازیکنان محروم و مصدوم دو تیم:

برایان مک درموت سرمربی ردینگ به جز دو بازیکن مصدوم کلیدی تیمش می تواند تقریبا با ترکیبی کامل به میزبانی چلسی برود.الکس مک کارتنی دروازه بان اصلی ردینگ به دلیل مصدومیت از ناحیه شانه از همراهی تیمش در این بازی محروم است بنابراین آدام فدریکی جای خالی او را در درون دروازه پر کند.
از طرفی جیسون رابرتز مصدوم و به این بازی نمی رسد ، در نتیجه پاول پوگرب نیاک همچنان از ابتدا به جای او در خط حمله ردینگ به کارش ادامه خواهد داد.


رافا بنیتز سرمربی چلسی مجبور است تیمش را بدون ادن هازارد به میدان بفرستد بازیکنی که در جریان شکست برابر سوانسی از سری رقابت های لیگ کاپ از زمین مسابقه اخراج و سپس با محرومیت چند جلسه ای از سوی فدراسیون انگلیس روبرو شد.در غیاب او رایان برتراند ممکن است به جای مارکو مارین از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش به عنوان بال چپ بازی کند.

جان تری مدافع و کاپیتان چلسی در بازی برابر برنتفورد از سری رقابت های اف ای کاپ از ابتدا برای تیمش به میدان رفت اما امکان دارد در این بازی بر روی نیمکت ذخیره ها حضور داشته باشد.حضور داوید لوئیز مدافع در این بازی هنوز مشخص نیست در حالی که فرناندو تورس با توجه به گلزنی برابر برنتفورد می تواند همچنان در ترکیب اصلی به کارش ادامه بدهد.



نکات قابل توجه بازی:



چلسی از سال 1930 به بعد هرگز در لیگ به ردینگ نباخته و از هفت مصاف اخیرشان در مجموع رقابت ها برابر این تیم شش بار به پیروزی رسیده اند.


هیچ تیمی بیشتر از چلسی صاحب ( 8 ) ضربه پنالتی نشده و تنها فیل دان با اعلام کردن 8 ضربه پنالتی بیشتر از مارک هالسی داور مسابقه این دیدار (6 بار) بیشتر اعلام ضربه پنالتی کرده.


ردینگ در حال حاضر در جایگاه هیجدهم جدول لیگ برتر جزیره قرار گرفته اند و یکی از پنج تیمی هستند که هنوز در این فصل بازیکن اخراجی در هیچ بازی نداشته اند.



تصویر زیر 6 بازی قبلی دو تیم چلسی و ردینگ میباشد





*عکس های تمرینات تورس*











نظرات 1 + ارسال نظر
siavash چهارشنبه 11 بهمن 1391 ساعت 21:11 http://www.siavashfaster.blogfa.com

جالب بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد