هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

چند تا عکس از تورس در بازی با نیوکسل





*برای مشاهده عکس ها در اندازه ی واقعی رو آن کلیک راست و view image را انتخاب کنید*
















نظرات 3 + ارسال نظر
نجیب سنگی سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 10:50 http://chelsea-club.net

سلام د.ست عزیز نجیب سنگی هستم از کلوپ هوادران چلسی گفتم اگه مایل به نویسنده گی هستی بیا و به جمع گروح هوادران چلسی بپیوند تا باهم یه وبسایت خیلی قدرتموند را بسازیم با احترام
chelsea-club.net

anti manchester سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 14:27


سلام خدا قوت

داداش من یه اکانت persiangig ساختم ودیو هارو نمیتونم اونجا آپلود کنم نمی دونی مشکلش چیه؟
حجمشونم کمه زیر 5 مگ

حمید سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 21:46

سلام داداش وبلاگت عالیه ولی اون رتبه گوگلت منو کشته اخه داداش با روزی 70 تا بازید چه جوری شده فقط منو تو میدونیم. فکر کنم آدرس یه سایت دیگه رو دادی.بای

هه هه هه !!! شک داری برو هر جا دوست داری پیج رنک وبلاگم رو چک کن بعد بیا حرف... بزن!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد