هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

بنیتز: نمیخواهم تورس و دمبا با را چرخشی باهم عوض کنم ولی مجبورم

هواداران فرناندو تورس: رافا بنیتز سرمربی موقت تیم چلسی در رابطه با موضوع بازی کردن فرناندو تورس و دمبا با در کنار هم گفته است که: " من میخواهم که همزمان از تورس و دمبا با استفاده کنم ولی این کار به من استرس میدهد و احساس میکنم که مجبور هستم چرخشی از آنها استفاده کنم."
این در حالی است که چلسی دو مهاجم دارد ولی بنیتز در هر بازی فقط یکی از آنها را استفاده میکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد