هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

عکس های فرناندو تورس و بچه هایش





*درخواستی دوست عزیزم سیاوش*






























































نظرات 9 + ارسال نظر
alifox شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 17:13

عکس های جالبی بود.مرسی.

خواهش میکنم

alifox شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 17:15

داداش خیلی قشنگه هیچ جا پیدا نکردم واقعا دمت گرم.

ممنون نظر لطفتونه

siavash شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 19:25 http://www.soccerwaves.ir

خیلی خیلی خیلی جالب بود مرسییییییی داداش .خیلی باحال بود.واقعا دمت گرم.

خواهش میکنم سیاوش جان دیگه ما رو شرمنده نکن...

پویا شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 21:57 http://www.pouyafutsalteam.blogfa.com

خیلی قشنگ بود ممنون.داداش به ما هم سر بزن.

خواهش میکنم مرسی که سر زدی . چشم حتما

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 19:03

benazaram nora kheylii shabiye mamaneshe olallast,leo ham shabiye bachegiyaye khode torres e,kheyli guguliyan merc az aksatoon :-)

آره دو تا شون بامزه هستند. خواهش میکنم

تورس سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 17:57

خییییییییییییلی قشنگ بود.اگه بازم عکسای دیگه ای هم با بچه هاش دارین حتما بذارین.در ضمن وبلاگ خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوبی دارین ممنون

حتما
خواهش می کنم دوست عزیز
نظر لطفتونه

علی(^_^) شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 20:31

عالی بود خیلی خیلی قشنگه من عاشق تورسم

شایان سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 11:28

خیلی دوست دارم دوباره بر گرده چلسی

داداش تازه از دستش راحت شدیم

پوریا سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 21:07

Ilove you tores

Yesssssssssssssssss

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد