هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

عکس های از تولد 29 سالگی فرناندو تورس + چند تا عکس گیف متحرک

من به عنوان یکی از طرفدار های تورس در این مدتی که وب تورس رو راه انداختم سعی کردم که همیشه از او حمایت کنم و آرزو میکنم که او هرکجا و در هر تیمی که باشه همیشه موفق باشه و بتونه دل تموم هوادارانش را شاد کند.








عکس های تبریک تولد 29 سالگی ناندو














عکس های گیف ناندو










    



    






















نظرات 5 + ارسال نظر
siavash پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 10:08 http://www.soccerwaves.ir

سلام داش پیمان بنرت خیلی باحاله دارم سایت موج فوتبال تغییرات داره ردیف میکنم.بنرتو بذارم.
ولی تو وب چلسی گذاشتم.



وبلاگ کانون هواداران چلسی


لینک کن.سپاس

مرسی داداش. میگم هرجور راحتی دمت گرم.

amir پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 20:19

داش پیمان با اینکه شما برای این سایت خیلی زحمت می کشی ولی نمیدونم چرا بازدید کننده هایی که میان اینجا نظر نمی گذارن.

مرسی شما لطف دارین والا منم نمیدونم واقا!
همه که مثل شما درک نمیکنن شاید چون وبم سابقه ی زیادی نداره نظر نمیدن اما بازم دَم شما گرم.

m.k پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 22:14

thanks alot
عکسا خیلی قشنگن.راستی این فرناندو خیلی خوشگله فقط حیف که صورتش کک و مکیه چرا پوستشو عمل نمیکنه اون که خیلی خر پوله

خواهش میکنم. والا منم نمیدونم ولی در کل دوستش داریم

m.k پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 22:26

من هر وقت میخوام وب رو با گوشی باز کنم به مشکل میخورم کلمه ها و حروف اصلا یه جور عجیب غریبی میشن که نمیشه خوندمجبور میشم با feed بازش کنم خواهشا درستش کنین

نمیدونم شاید گوشیت فونت سایت رو ساپرت نمیکنه! میگم از اون گزینه ی نسخه موبایل سایت استفاده کن شاید مشکلت حل شه!

siavash جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 00:51 http://www.soccerwaves.ir

تولدش مبارک. عیدشم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد