هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

شات های بسیار زیبا از فرناندو تورس


برای مشاهده عکس ها هم میتوانید به ادامه مطلب بروید و یا در پایین بر روی تصویر مورد نظر کلیک کنید.





*برای مشاهده عکس ها در اندازه ی اصلی بر روی آن ها کلیک کنید*











نظرات 3 + ارسال نظر
mona دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 13:52

مرسی خیلی قشنگ بود

مرسی که نظر دادی. خواهش میکنم

siavash دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 23:18 http://www.soccerwaves.ir

خیلی جالب بود داش پیمان.

خواهش میکنم

siavash سه‌شنبه 6 فروردین 1392 ساعت 02:08 http://www.soccerwaves.ir

سلام داش خیلی میخوامت. خداحافظ تا هفته ی بعد.... . راستی داش پیمان هدر منو هات بالا تمیاد .گفتم بگم. ببین از چیه.

من کوچیکتم شما هم که رفتی فعلا بای
دمت گرم ردیفش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد