هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

مصاحبه فرناندو تورس با روزنامه آ.اس

هواداران فرناندو تورس: تورس ستاره اسپانیایی باشگاه چلسی در گفتگویی با شبکه رادیویی اوندا سرو، درصحبت هایی در مورد میزان محبوبیت ژوزه مورینیو سرمربی کنونی رئال مادرید در رختکن تیمش صحبت کرده.
متن مصاحبه از فرناندو تورس:

نظر شما درباره ی ژوزه مورینیو چیست؟

مورینیو در چلسی واقعا محبوب است. او از چلسی یک تیم قهرمانی ساخت و طبیعی است که از او اینگونه یاد شود. او فرد مهمی برای این باشگاه است. در هر بازی بالاخره به نحوی از دروگبا یاد می شود و در چلسی محبت ویژه ای نسبت به لمپارد و تری وجود دارد. زمانی که آبراموویچ به چلسی آمد تلاش کرد تا تیمی را پایه گذاری کند و این افراد چهره های مطرح و سرشناس باشگاه بودند. ژوزه مورینیو  یکی از این سمبل هاست.

نظر شما در مورد برد چلسی مقابل روبین کازان؟

واقعا به خاطر گلهایی که زدم و ارزش این گلها خوشحالم. ما یک گام خیلی بزرگ به سمت مرحله نیمه نهایی برداشتیم. ما می بایست دراین بازی گلزنی می کردیم؛ چون از حساسیت بازی برگشت آگاه بودیم و همه چیز خوب پیش رفت.

از تغییرات در چلسی بگویید:

بازیکنانی در چلسی هستند که دورانی طلایی در اینجا داشته اند. برخی دیگر برای ساختن آینده و سبک فوتبالی چلسی به اینجا آمدند. چلسی حالا بهتر بازی می کند ولی شاید نسبت به فصل قبل کمی با کمبود تجربه مواجه است. باید با تغییرات کنار آمد. ما فصل بی نظم و بی ثباتی را پشت سرگذاشتیم و حالا عملکرد بهتری را از تیم شاهد هستیم.

نسبت به روی کار آمدن رافا بنیتز چه عقیده ای دارید؟

ما در حال حاضر شانس کسب دو جام باقی مانده را داریم و اگر آنها را کسب کنیم، همه با دیدگاه متفاوتی به ما نگاه میکنند و از انتقادات کاسته می شود. زمانی که دیمتئو به تیم آمد و ما را قهرمان کرد، سرمربی موقت بود ولی توانست یک سال دیگر هم با ما بماند. در ابتدای فصل 6 جام برای کسب کردن داشتیم ولی حالا تنها 2 جام مانده است. من انتقادات از بنیتز را درک میکنم.

نظر شما در مورد دمبا با چیست؟

 آمدن دمبا با یکی از آن اتفاق های خوب برای همه بود. او چیزهای زیادی را با خودش به چلسی آورد. همیشه یک هم تیمی رقیب برای به میدان رفتن در یک پست خاص، او یک هم تیمی است و یک رقیب نیست. امیدوارم که بتوانیم هر دویمان همزمان با هم برای تیم به میدان برویم ولی درحال حاضر سرمربی قصد تغییر دادن سیستم تیم را ندارد و باید این را پذیرفت.

منبع خبر: سایت گل

نظرات 1 + ارسال نظر
siavash شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 15:05 http://www.soccerwaves.ir

انسان باشعوریه از حرف زدنش پیداست برعکس بازیکنای ما

خوب گفتی داداش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد