هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تورس؛ در چلسی خواهم ماند تا خودم را ثابت کنم

هواداران فرناندو تورس: یه خبر خوب برای هواداران تورس و البته چلسی: تورس طی مصاحبه ای اعلام کرده که در چلسی می ماند و در این تیم خوشحال است.
مهاجم اسپانیایی باشگاه چلسی که در ژانویه ۲۰۱۱ با مبلغ قرار دادی به ارزش ۵۰ میلیون پوند از لیورپول خریداری شد به تازگی اعلام کرده است که در این باشگاه می‌ماند و نشان می‌دهد ارزش این رقم را داشته است و...




-------------------------------------------------------------------------

فرناندو در پیروزی ۳-۱ تیمش برابر روبین کازان روسیه نقش بسیار پر رنگی داشت و بار دیگر نشان داد که می‌تواند درخشش و دوران اوجش در لیورپول را با لباس چلسی نیز تکرار کند.

تورس پس از پایان بازی گفت: " من میخواهم در چلسی بمانم و تمام تلاشم را بکنم. کاری که در اتلتیکو انجام دادم، مدت‌ها برای لیورپول انجام دادم و اکنون می خوام برای چلسی تکرارش کنم. "

ناندو ادامه داد: " من هر روز سخت تر تمرین می‌کنم، و هیچگاه ناامید نخواهم شد. اینجا خوشحال هستم، از زندگی در لندن لذت می‌برم و در چلسی خوشحالم. من می دانم که آمارم در چلسی مانند سال های گذشته ام نبوده است. ولی مبارزه می کنم که به آن آمار ارقام گذشته برسم و هرگز، به هیچ وجه دست از تلاش بر نخواهم داشت. "

" من تلاش می کنم که قلبم را به چلسی بدهم. چیزهای زیادی هستند که باید به این هواداران و باشگاه چلسی بازگردانم و می خواهم سپاسگزاری خودم را به آن ها اعلام کنم. "

" امیدوارم که در این فصل بتوانیم 2 جام دیگر بدست آوریم و در فصل بعد می توانیم بار دیگر برای جام های بزرگ تر بجنگیم، لیگ قهرمانان و لیگ برتر. من پیشرفت کرده ام، ولی هنوز به آن سطحی که می خواهم نرسیده ام. "

ال نینو در پایان گفت: " من سه سال دیگر با چلسی قرارداد دارم و بازگشت به اتلتیکو مادرید در حال حاضر واقعیت ندارد. "


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد