هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

گل های بازی دور رفت نیمه نهایی لیگ اروپا؛ بازل سوئیس 1-2 چلسی

نظرات 2 + ارسال نظر
annahita جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 20:29 http://www.Rihanna9.blogfa.com

mer30 kheili khoob bood .man asheghe nando hastam

خواهش میکنم

حسین تورس جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 21:39

سلام داداش گلم حالت خوبه میخواستم یه خواهش ازشما بکنم وخیلی برام واجبه.من 18سالمه وبخاطر وضعیت مالی خانواده ام من علاوه بر مدرسه سرکار میرم وهیچ وقتی برای تفریح خودم ندارم خواهش من اینه که اگه یه سی دی از تمام گل های تورس از اولین گلش در دوران بازیگریش تا اخرین گلش دراین فصل رابرام گیر بیاری خیلی هم برام مهمه چون من عشقم تورسه ولی نمیتونم گلاشوببینم . اگه جوبت مثبته بگو که در پیام بعدی شمارمو بهت بدم؟؟؟؟

داش من خودم تمام گل هاشو ندارم مخصوصا چلسی رو ولی لیورپول با اتلتیکوشو تو وب گذاشتم. اگه بخوای باید یه مدت صبر کنی کل گل ها رو برات جمع آوری کنم. من خودمم دانشجو هستم اونقدری وقت ندارم. بهت قول نمیدم ولی یه مدت دیگه شاید کل گل هاشو ردیف کردم برات.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد