هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

برترین گلزنان تیم چلسی در تمامی رقابتها تا به اینجای فصل 13-2012

هواداران فرناندو تورس: برترین گلزنان باشگاه چلسی تا به اینجای فصل در تمامی رقابت ها که فرناندو تورس با 21 گل در صدر قرار دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
siavash شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 17:02 http://www.soccerwaves.ir

تورس و ماتا به نظر من بهترین های چلسی اند.

آره موافقم

محمد شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 19:30

اقا حرف شما سند اما یه جا نوشته تورس 21 گا تواین فصل زده یه جا زده 20 تا

داداش یه جوابی بهت میدم که دیگه خیالت راحت و مطمئن باشه اینم میدونم جای دیگه هم این جواب رو بهت نمیدن. میدونی چرا یجا نوشته 20 تا گل و یجا دیگه نوشته 21 گل، چون توی مسابقات fa cup یا همون جام حذفی انگلیس توی بازی با میدلزبرو اگه یادت باشه رامیرز یه شوت کرد اما بین راه به کتف تورس برخورد کرد و وارد دروازه شد این گل در واقع بنام تورس ثبت شده و بعضی از سایت ها یادشون رفته این گل را هم بنام تورس ثبت کنند، فقط همین. حتی خود سایت رسمی فرناندو تورس این گل رو هم با نام تورس گذاشته بود. %100 مطمئنم اگه هم خواستی بهت ثابت می کنم. چون این عکس رو پیدا کردم دیگه گذاشتمش خودم میخواستم 21 گل کنمش گفتم دیگه ولش کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد