هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تورس خطاب به هواداران: فصل بعد عملکرد بهتری خواهم داشت

هوادارن فرناندو تورس: فرناندو تورس ستاره ی باشگاه چلسی طی مصاحبه ای اعلام کرده است که فصل بعد عملکرد بهتری از خود به نمایش می گذارد و...


تورس: هدف من برای پیوستن به این تیم کسب جام و رسیدن به موفقیت بود. من در این فصل به مراتب بهتر فصل گذشته بودم و مشتاقانه برای شروع فصل جدید لحظه شماری میکنم. قرار داد من پنج ساله است و هدفم در این باشگاه انجام کارهای بسیار زیادی است.


ناندو ادامه داد: "من به اینجا آمدم تا به اهداف بزرگی دست یابم و عملکرد من در ذهن خیلی از مردم منفی تلقی شده است. این را درک میکنم و همواره برای بهبود عملکرد خود تلاش کردم، اکنون احساس بسیار بهتری را نسبت به این باشگاه دارم و خود را جزئی از آن میدانم و یقین دارم در آینده بسیار بهتر خواهم بود."


نظرات 1 + ارسال نظر
kimia جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 00:38

hamin toram khahad bood

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد