هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

امکان حضور تورس در ناپولی به عنوان بخشی از قرارداد انتقال کاوانی

هوادارن فرناندو تورس: چلسی آماده است فرناندو تورس را به عنوان بخشی از قرارداد کاوانی به ناپولی واگذار نماید و...

گزارش ها از این قرار است که باشگاه چلسی در حال آماده سازی پیشنهادی به ناپولی برای جذب ادینسون کاوانی است و احتمالا فرناندو تورس به عنوان بخشی از قرارداد به ناپولی واگذار خواهد شد.

در صورتی که این معاوضه صورت گیرد، فرناندو تورس این فرصت را خواهد داشت تا مجددا با رافا بنیتز که به تازگی سرمربی ناپلی شده است همکاری کند.

به گزارش La Gazzetta dello Sport، چلسی قصد دارد مهاجم گلزن ناپولی و آقای گل سری آ ایتالیا را به خدمت گیرد.

اورلیو دی لورنتیس رییس باشگاه ناپولی اعلام کرده تنها با مبلغ 63 میلیون یورو حاضر خواهد بود وی را بفروشدف اما ممکن است یک بازیکن به عنوان بخشی از قرارداد وی به این تیم منتقل شود.


نظرات 5 + ارسال نظر
معراج جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 11:19

تورس از کاوانی بهتره.کاوانی بیاد تو انگلیس هیچی نمیشه.ولی خوب اشکال نداره،تورس اونجا بهتر میشه.پیمان اگه تورس رفت اونجا بازم به همین شکل در قالب ناپولی اخبار تورس رو مییاری؟

ببینم چی میشه....!

siavash جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 16:05 http://www.soccerwaves.ir

تو ناپولی اصلا نمیتونه پیشرفت کنه.

معراج جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 20:13

داش دستت درد نکنه.سایتت حرف نداره.حیف که معروف نیست

مرسی شما لطف دارین

ارش شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 18:32

من یکی از میلیونها هوادار تورس هستم.به خاطر علاقه ام به تورس بچه ها منو ارش فرناندو صدا میزنن. خواهش میکنم اگر تورس از چلسی رفت سایتت رو نبند و به کار عالی خودت ادامه بده.
با تشکر از زحماتت {ارش فرناندو}

کجا بودی تا حالا!!! داداش یه نظری،انتقادی، پیشنهادی... چیزی نمیخواستی بدی!!؟
شوخی کردم ناراحت نشی داش، تا تورس هست منم هستم همین کامنت های شماست که به من روحیه میده تا به فعالیت وب ادامه بدم.

[ بدون نام ] شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 20:51

سلام من میخواستم درباره این نظر سنجی که نهادین یه جمله ای بگم
من الان سوم دبیرستانم ودربیشترسال های مدرسم ازمعلمام این جمله رو میشندیم (بخاط اینکه ما تنبل بودیم)
من درسمومیدم حتی شده برای یه نفر باشه من این کاررو انجام میدم
پس توروخدا بخاطر من هم که شده این سایتوادامه بده وبدون من هروقت میام تواینترنت میام تووب شما وخبر های جدیدوجذاب رونگاه میکنم

چشم حتما داداش. هر بار که به وب سر میزنم نظری میبینم مشتاق تر برای مطلب گذاشتن میشم. خوشحال شدم نظر دادی همین نظر های شماست که به من روحیه ای برای ادامه فعالیت وب میده....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد