هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

بدون شرح: کاریکاتور 4 بازیکن مطرح دنیای فوتبال

نظرات 8 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 21:58

منظورش ازاین چیه چرا تورس صلاح سرد داره ولی بقیه صلاح گرم دارند

داش حسین منم مثل خودت گفتم بزارم ببینم دوستان چی میگن!!
بچه های اگه کسی فهمید به ما هم بگه...........

ali دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 12:10

yani torres ye sath az oona payin tare behtare hazf koni

نه داداش مشکلی نداره هر چی باشه بازم من دوسش دارم!!

معراج دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 17:35

پیمان،تعطیلات تابستان از حالا مبارک

ارش فرناندو دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 19:06

اخه این انصاف . خوب یه دفه دست تورس سنگ میدادن و بقیه روسوار F4 میکردن !!
اگه من این عکس رو درست میکردم , تورس رو سوار تانک میکردم , کریس رو سوار نفربر, مسی رو سوار پیکان و پیرلو رو سوار فرقون !!
خواهش میکنم طرفدارای مسی و پیرلو ناراحت نشن منظوری نداشتم . خوب با دیدن این عکس خونم به جوش اومد دیگه !!!!

داداش کاملا حق با شماست...!!

معراج دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 21:54

تورس حداقل از مسی و رونالدو بهتره!!!!!!!!مگه این طور نیست؟؟؟؟؟ها؟؟

100% همینطوره
بچه ها اگه کسی دوست داره میتونم بجای تیرکمون عکس یه تانکی یا یه چیز دیگه بزارم!! اگه خواستید بگید که یه کارایی بکنم.

siavash دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 21:57 http://www.soccerwaves.ir

با تیر کمون همشونونو حریفه؟!!!!!!!!! اونا به تورس نمیخورن.

داش سیاوش خیلی باحالی دمت.

نجیب سنگی پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 19:59 http://chelsea-club.net

اینم به در خواست پیمان جان یه کم ویرایشش کردم البته وقت نبود خوب یه چیزی درستش کردم حتمآ ببینید
از سوی کلوپ هوادران چلسی به تمام هواداران تورس
http://axgig.com/images/06478312380917844989.jpg

داداش دمت گرم خیلی زحمت کشیدی دل هوادارای تورس رو شاد کردی!

نجیب سنگی جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 15:31 http://chelsea-club.net

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد