هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

عکس های فرناندو تورس در بازی دوستانه اسپانیا مقابل هائیتی

هواداران فرناندو تورس: 27 عکس از تورس در بازی دوستانه با هائیتی و دانلود 48 عکس در یک فایل زیپ در ادامه مطلب. عکس هایی که در ادامه هستند نیز در فایل زیپ موجود میباشد.



=================================






























دانلود 48 عکس از تورس در یک فایل زیپ


نظرات 4 + ارسال نظر
معراج سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 20:52

خیلی ناراحتم که تورس سنش بالا رفته.کاپیتان میشه،اونم تیم ملی

معراج سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 23:59

پیمان جواب نمیدی؟

جان مشکلت چیه دوست عزیز؟!
فکر کنم اول من از شما سوال کردم!!!

معراج چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 11:53

کنجکاویمو ببخش .چیکار کنم خیلی به این سایت وابسته شدم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 16:14

torresam aslan pir nashode mg bazubande kapitanii baraye pirast??en neshun mide kheyliyam ba tajrobast mesle un moghe hae k tu atletico kapitan mishod

بله حتما همینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد