هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

بارسلونا در پیشنهادی عجیب خواهان به خدمت گرفتن فرناندو تورس شد

هواداران فرناندو تورس: تیتیو ویلانووا سرمربی بارسلونا برای تقویت خط حمله خود به دنبال خرید یک مهاجم برای تیمش است تا بتونه جای خالی داوید ویا که بنظر میرسه قصد ترک نیوکمپ را دارد برایش پر کند و...


جستجوی باشگاه بارسلونا برای جذب یک مهاجم دیگر تیتو ویلانووا را به استمفورد بریج کشاند تا بر اساس ادعای Sport.es کاتالان‌ ها پیشنهادی 20 میلیون یورویی (17 میلیون پوندی) به فرناندو تورس 29 ساله بدهند.

بنابر گزارشات با پررنگ‌تر شدن شایعات خروج داوید ویا و تلاش الکسیس سانچز برای رسیدن به آمادگی در فصل گذشته، احتمال حضور گزینه دیگری در خط حمله بارسلونا به چشم می‌خورد و هر خرید دیگری می‌تواند پس از نیمار بیهوده باشد زیرا بازیکن جدید باید در کنار نیمار بازی کند.

تورس هم شاید از این شانس بهره ببرد اما پیشنهاد 17 میلیون پوندی تقریبا یک‌ سوم مبلغ 50 میلیون پوندی است که آبراموویچ 2 سال و نیم پیش برای مهاجم سابق لیورپول هزینه کرد.

رافا بنیتس سرمربی سابق باشگاه چلسی به شدت به استفاده از تورس در ترکیب تیمش برای بازی‌ های لیگ برتر اعتقاد داشت اما آن طور که باید وی نتوانست انتظارات را نسبت به مبلغی که برایش پرداخت شده بود، برآورده کند.

این خبر را میتوان جزء شایعات دیگری از فصل نقل و انتقالات حساب کرد به هرحال باید باز هم صبر کرد تا خبر رسمی شود و تا اون موقع نمیشه گفت که کاملا صحت داشته باشد.

نظرات 7 + ارسال نظر
kimia چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 19:29

khob alan in che rabtii be torres dare???

منظورت چیه ؟!!!

معراج چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 20:55

منظورش اینه که نباید بره

kimia پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 15:28

?mage torres nagofte k mikhad tu chelsea bemune?

چرا شما درست میگید اما توی فصل نقل و انتقالات شایعات در مورد انتقالات بازیکنان از تیمی به تیم دیگر زیاد میشه.

kimia پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 15:42

yani in shayeast?hala khde torres chiziyam goftee?

میشه گفت شایعه است ولی یهو دیدی رسمی شد. بنظر من تصمیم گیرنده آبراموویچ و مورینیو هستند. با توجه به این که آبراموویچ علاقه ی زیادی به تورس داره من بعید میدونم از چلسی بره چون اگه میخواست بره دیگه تو کلیپ تبلیغاتی لباس فصل بعد چلسی شرکت نمی کرد.
یه خبر هم بود که مورینیو گفته بود دمبابا رو قراره بفروشن و فکر نمیکنم تا پیشنهاد خوبی به تورس ندن حالا حالا ها اونو بفروشن.
اطلاعی هم ندارم که ببینم تورس در این مورد چیزی گفته یا نه اگه خبری شد حتما قرار میدم.

kimia پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 16:01

khob age alan barca pishnahad dade bashe k in pishnahade khoobiye valii aree shart mibandam khode torresam dust dare bemune tu chelsea hezar bar khodesh tu mosahebehash gofte bud k man asheghe landan hastam va ghlbamo be bashgahe chelsea dadam.

آره این حرفتو قبول دارم و خودمم دوست دارم که تو چلسی بمونه چون داره تمام تلاشش رو برای بهتر بودن میکنه.

ارش فرناندو جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 15:57

به نظر من اگر تورس به بارسا بره بهش کم میدون میدن .
از طرفی بارسا تیم خیلی خوبیه .
امیدوارم تورس بهترین تصمیم رو بگیره .

انشاا...

mah$a سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 02:15

اگه بره بارسا خیلی بهتره شاید اونجا موفق تر بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد