هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

عکس هایی از تمرینات تورس و دیگر بازیکنان تیم اسپانیا قبل بازی با اروگوئه

هواداران فرناندو تورس: عکس هایی از تمرینات بازیکنان تیم ملی اسپانیا قبل بازی با اروگوئه از سری مسابقات جام کنفدراسیون ها که این تورنمنت از دیشب به طور رسمی آغاز شد.
























نظرات 4 + ارسال نظر
Elnino یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 04:03

ببین یه چی میگم ، یچی میشنوی
سایتت عالیه

ممنون شما لطف دارین

ارش فرناندو یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 14:21

اقا پیمان من کلیپ های خوبی از تورس دارم و دوست دارم این کلیپ ها رو برات بفرستم تا شما اونارو توی سایتت بذاری و تو درست کردن سایتت یک کمک (هر چند ناچیز ) بکنم ولی دو تا مشکل دارم :
1. اول این که سرعت اینترنتم زیاد خوب نیست ولی در حدی هست که بشه یه کارایی باهاش کرد.
2. دوم این که من نمیدونم چطوری باید برات فیلم بفرستم چون نمیدنم باید به کجا بفرستم !
لطفا منو راهنمایی کن .
خدا میدونه من سات های زیادی رو که در مورد تورس بود گشتم ولی هیچ کدوم به خوبی سایتت نبود که بخوام براشون کلیپ های تورس رو بفرستم .

تشکر بابت همکاری شما با من آقا آرش نمیدونم چی بگم چون خودتون دارید میگید که سرعت اینترنتتون پایین هست از طرفی هم نمیدونید چه جوری به دستم برسونید. بهش فکر میکنم حتما خبرت میکنم.
ایمیلی که وارد کردی برای خودته دیگه چون میخوام خبرو بهت بدم از طریق میل این کارو میکنم و جزئیات دیگر کار ها رو.
اگه همین بود خبرم کن تا در جریانت بزارم.
راستی نگفتی اینترنتت چیه adsl ،dial up و یا مخابرات حتما بهم بگو
تشکر

معراج یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 16:12

پیمان اگه تونستی حتما ترکیب اسپانیا مقابل اروگوئه رو بیار لطفا.

چشم حتما قرار میدم

spite13 یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 19:38

ایشالا فرناندو تو چلسی میترکونه!
بگو امین!

انشاا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد