هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تورس: با مورینیو صحبت می کنم

هواداران فرناندو تورس: تورس مهاجم باشگاه چلسی به تازگی اعلام کرده است که در مورد آینده اش باید با مورینیو صحبت کند و...



با توجه به این که چلسی در پی جذب مهاجمی جدید می باشد، این روزها شایعه جدایی تورس از چلسی قوت گرفته و گفته می شود که این بازیکن در برنامه های مورینیو جایی ندارد. اما در روز های گذشته عملکرد تورس در چلسی از نظر مورینیو نه خیلی خوب و نه خیلی بد توصیف شده بود، با این حال تورس آماده است که با مورینیو ملاقاتی داشته باشد.

ناندو که هم اکنون در اردوی تیم ملی اسپانیا در جام کنفدراسیون ها به سر می برد گفت: " منتظر صحبت کردن با مورینیو هستم که بدانم آیا برنامه ای برای من دارد یا نه. چیزی که می دانم این است که مورینیو انتظار بیشتری از من دارد و خود من هم از خودم بیشتر انتظار دارم. اکنون فشار مورینیو را نیز بر خود احساس می کنم و این برای من اتفاق (چالش) جدیدی است. "

وی در پاسخ به این سوال که با بارسلونا مذاکره داشته یا نه تاکید کرد که علی رغم ارتباط خود با رئیس این باشگاه، هیچ گونه مذاکره ای صورت نگرفته است.

تورس ادامه داد: " ساندرو روسل را مدت زیادی است که می شناسم. این یک ارتباط شخصی است و چیز دیگری وجود ندارد. درحال حاضر بر روی جام کنفدراسیون ها تمرکز کرده ام و بعد از آن بلافاصله فکرم روی چلسی خواهد بود. اول می خواهم با مورینیو صحبت کنم و سپس خودم را برای فصل آینده پیش رو آماده سازم. "

نظرات 1 + ارسال نظر
spite13 پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 10:00

اگه خدا بخواد تو چلسی میمونه!

انشاا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد