هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

پیش بازی اسپانیا و برزیل؛ فینال جام کنفدراسیون ها؛ احتمال حضور تورس در ترکیب!

هواداران فرناندو تورس: دو تیم اسپانیا و برزیل درحالی به مصاف هم می روند که جو ورزشگاه بر بازیکنان اسپانیا غلبه می کند. اسپانیا با یک چالش بزرگ در دیدار امشب روبرو است. آنها اگر قهرمان این جام بشوند دوره ی طلایی تاریخ خود را که از 2008 شروع شده است را ادامه می‌‌دهند. شاگردان ویسنته دل بوسکه از زمان قهرمانی در یورو 2008، تنها جام کنفدراسیون‌ های 2009 را از دست داده اند و حالا باید به مصاف برزیلی بروند میزبان این رقابت ها است...


جو حاکم بر بازی:

جو حاکم بر این تورنمنت برای اسپانیا سخت است چرا که از ابتدای این جام هواداران با سوت‌های خود از لاروخا استقبال کرده اند. ورزشگاه ماراکانا مثل بازی با ایتالیا تمام تلاش خود را می‌‌کند که فشار روانی‌ لازم را بر تیم ملی‌ اسپانیا بیاورد.

گمانه زنی ها در مورد ترکیب احتمالی دو تیم:

اسپانیا:

دل بوسکه در دیدار با ایتالیا به سسک فابرگاس و سولدادو استراحت داد. همچنین در دیدار با اروگوئه نیز آزادی عمل را به این هافبک خود داد. دل بوسکه اعتقاد دارد جنب و جوش فابرگاس در میانه زمین بازی اسپانیا را روان تر می‌‌کند و برتری بی‌ چون و چرا را به قرمز پوشان می‌‌دهد.

ایده دل بوسکه برای این بازی نیز تکرار آنچه در دیدار با اروگوئه رخ داد است، اما مشکل خستگی‌ بازیکنان یکی‌ از مواردی است که شاید فرناندو تورس را در این بازی به عنوان یار ثابت معرفی‌ کند. مهاجم چلسی با ۵ گل آقای گل مسابقات است و اگر به خوبی‌ ریکاوری کرده باشد، شاید دل بوسکه باز هم وی را در ترکیب ۱۱ نفره قرار می‌‌دهد.

برزیل:

ترکیب تیم ملی برزیل نیز تغییر چندانی نخواهد کرد و نیمار, هالک, اسکار و فرد خط حمله برزیل را شکل می دهند. لویز, مارسلو, سیلوا و الوس هم خط دفاعی سلساو را تشکیل می دهد.

نکته جالب توجه بازی:

فرناندو تورس اگر در این بازی در ترکیب باشد و بتواند گلی به ثمر برساند یک رکوردی را به نام خودش به ثبت می رساند و آن هم قرار گرفتن نام او در کنار بلانکو و رونالدینیو به عنوان برترین گلزنان تاریخ رقابت های جام کنفدراسیون ها.

این بازی از ساعت 02:30 بامداد به طور زنده از شبکه 3 هم پخش می شود.

به امید حضور تورس در ترکیب بازی و البته گلزنی او

نظرات 1 + ارسال نظر
سیاوش یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 20:15

من که خیلی امیدوارم گل بزنه.ولی حیفه این نسل بازیکنا که زیر دست این دلبوسکه است..اصلا قبولش ندارم تو تمام جام ها ترکیب های محطاطانه میچینه.ولی امیدوارم که از اول بازی کنه...ممنون اقا پیمان

خواهش می کنم سیاوش جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد