هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

عکس های ماندگار (3): کودکی 19 بازیکن مطرح دنیای فوتبال

عکس زیر کودکی 19 بازیکن مطرح دنیای فوتبال است، تورس (14)

نظرات 8 + ارسال نظر
معراج سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 00:12

عالی.ولی تشخیص بعضیا سخته.دمت گرم بالاخره تاییدم کردی

خواهش میکنم داداش...

siavash سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 10:52 http://www.soccerwaves.ir

فقط 7 و 14 نباشه رو دست این دو تا

ارش فرناندو سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 15:16

من اگر عکس بچگیای خوذم رو هم ببینم , نمیشناسم , چه برسه به عکس های بچگی دیگران !!!!!!!!!!!!! من که حسابی گیج شدم .
ولی گذشته از این حرفا , خیلی کار جالبی کردی پیمان جون.
فقط فکر کنم بعد از یک کتک جانانه از شماره هفده عکس گرفته بودن . یا شاید ترسونده بودنش .

معراج سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 23:57

ببخشید میگم چرا میرم تو کد لیگ ورزش سه که گذاشتی,کد لیگ رو نمیده

داداش برو از سایت خود ورزش 3 بگیر.

anfield چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 10:19

یه کلیپ هست اسمش episode of madrid ink هست که توش تورش پاشو خالکوبی میکنه
لطفا بذارید باید قشنگ باشه
thanks alot

کلیپشو دیدم تقریبا برای 2 و یا 3 ماه پیشه چشم حتما قرار می دهم. بزودی کلیپ های جدید و زیبا از تورس در وب قرار می گیرد.

معراج چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 18:22

سلام.میخواستم بگم تورس آخر میمونه یا میره؟بارسا و آرسنال میخوانش.در ضمن میتونی منم تو لینک دوستانت بذاری؟ممنون.خسته نباشی

شرمنده داداش فعلا قصد تبادل لینک ندارم.

kimia چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 19:29

agha alan torres kojast?man faghat midoonam ye hafte pish dobey bood.alan landane??

آره دبی بود. الان رو خبر ندارم!!!!
اما برسی میکنم...
شرمنده ایننترنت خونمون قطع بود نتونستم به وب برسم.

chelsea club پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 21:21

تورو خدا یه کلیپ میگم بذار
leo torres playing after everton game
دمت گرم دستت درد نکنه زود بذاری خیلی ممنونت میشم خیلی جالبه

باشه چشم اگر پیدا کردم میزارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد