هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

کلیپ مجموعه گل های فرناندو تورس به بارسلونا

هواداران فرناندو تورس: این مجموعه گل های فرناندو تورس به بارسلونا مربوط به زمان حضور او در تیم اولش یعنی اتلتیکو مادرید می باشد و تنها یک گل آن مربوط به چلسی است که آن هم در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2012 است. این کلیپ قبلا در وبلاگ برای دانلود قرار گرفته بود اما تصمیم گرفته ام، تمام کلیپ هایی که از تورس گذاشته بودم را دوباره برای نمایش قرار بدهم.

نظرات 5 + ارسال نظر
معراج شنبه 22 تیر 1392 ساعت 13:16 http://football07.rozblog.com

پیمان ویدئو هات دیر میان بالا.خیلی دیر.بعد از چند دقیقه.یه کاریش بکن.ممنون

معراج شنبه 22 تیر 1392 ساعت 16:19

چطوری میتونم تو سایتت نویسنده بشم.اصلا شرایطش چیه؟

معراج جان فعلا نویسنده نیاز ندارم موقعش شد حتما بهت میگم.

[ بدون نام ] شنبه 22 تیر 1392 ساعت 16:47

داداش بزار لینکشو برا دانلود

داداش تو قسمت کلیپ های تورس برای دانلود هم گذاشتم. یه نگاه بنداز! درضمن می تونی این کلیپ هم از سایت آپارات از قسمت کلیپ های تورس دریافت کنی اینم آدرس کانال من در آپارات: http://www.aparat.com/f9tfans

amir شنبه 22 تیر 1392 ساعت 20:14

دست شما درد نکنه.من مدت ها بود دنبال چنین کلیپی بودم.

خواهش می کنم

ارش فرناندو دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 09:10

سالام پیمان جون من تازه از خواب بیدار شدم !!!
تعجب نکن , من همیشه قبل صبحانه به سایت باحالت سر میزنم . اینو گفتم که بدونی چه قدر سایتت رو دوست دارم .
راستی اقا پیمان شما قبلا این کلیپ رو تو سایتت نذاشته بودی؟ اخه من یادمه که دانلودش کرده بودم .
حالا دیگه ما بریم یه چیزی بزنیم به بدن .

شما خیلی لطف داری آرش جان.
چرا، کلا دارم هر کلیپی که قبلا گذاشته بودم رو دوباره برای نمایش میزارم و دیگه از این به بعد اینطوری کلیپ ها رو قرار میدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد