هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

► کلیپی زیبا از حرکات و گل های فرناندو تورس در چلسی (2012-2011) ◄


باتشکر از دوست بسیار خوب و عزیزمون آقای آرش که این کلیپ زیبا از تورس را برای ما ارسال کردند.

نظرات 4 + ارسال نظر
siavash پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 02:45 http://www.soccerwaves.ir

ممنون داش پیمان کلیپ فوق العاده زیبایی بود.

داداش چند تا گذارش توپ از تمارض و نژادپرستی گذاشتم بیا بخون.فعلا

مرسی. چشم حتما سر میزنم داش سیاوش

ارش فرناندو پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 11:16

دمت گرم پیمان جون .
ما کوچیکتیم .

خواهش می کنم آرش جان

معراج پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 15:22

داش هر کاری میکنم playویدئوهات نمییاد.لطفا راهنمایی کن.میتونی بگی چیکار کنم؟ممنون.

داداش برو سایت آپارات کلیپ های دیگه رو امتحان کن ببین باز میشه یا نه!؟ کلیپ های اینجا هیچ مشکلی ندارن اگه داشتن بقیه هم می گفتن چون آمار بازدید کلیپ ها هر روز بالا میره.

معراج پنج‌شنبه 27 تیر 1392 ساعت 23:23 http://football07.rozblog.com

رفتم تو آپارات play های همشون مییاد.آخه چرا؟ولی فدا سرت.هیچ اشکالی نداره.

معراج جان داداش این کاری که می گم رو بکن خوب!
1 - فلش پلیر مرورگرت رو آپدیت کن
2 - ترجیها از مروگر فایرفاکس، کروم و اپرا استفاده کن
3 - ببین این افزونه هم در مروگرت موجود هست shockwave flash
نمی دونم چی بگم داداش شاید هم مشکل از من هست، در هر صورت شرمنده داش. برای دیدن این کلیپ ها هم میتونی به کانال من در آپارات بری: http://www.aparat.com/f9tfans

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد