هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

فینال جام گینس؛ صحبت های فرناندو تورس قبل از بازی با رئال مادرید

هواداران فرناندو تورس: تورس مهاجم 29 ساله اسپانیای باشگاه چلسی در جدیدترین مصاحبه ی خود با سایت رسمی چلسی، در مورد بازی های پیش فصل تیم و دیدار امشب مقابل رئال مادرید صحبت هایی را انجام داده است...


تورس در گفت و گو با سایت چلسی گفت: "فصل پیش فصلی سخت و طولانی برای تیم ما بود، حالا من از تعطیلات چند هفته ای که در تابستان کنار خانواده ام بودم برگشتم و برای فصل جدید بسیار آماده ام. در تعطیلات که بودم همیشه خبرها را دنبال می کردم، من بازی های تور آسیا را می دیدم و اکنون خوشحالم که به تیم ملحق شده ام و بخشی از آن هستم."


صحبت های تورس در مورد اردوی پیش فصل:
"همه ما در اردوی پیش فصل تمام تلاش خود را کردیم تا در برنامه های مربی جایی داشته باشند. من اردوهای پیش فصل را دوست دارم چرا که بعد از تعطیلات و استراحت کردن، تمرین کردن خوب است."

تورس و صحبت های او درباره بازیکنانی که در جام کنفدارسیون ها حضور داشتند: "تعدادی از ما به دلیل حضور در مسابقات جام کنفدارسیون ها چند هفته عقب تر از دیگر بازیکنان هستیم و باید هر چه زودتر به اوج آمادگی برسیم. شما می توانید ببینید که دیگر بازیکنان چقدر از ما آمده تر هستند چون 22 روز زودتر از ما شروع کردند و در آمادگی خوبی به سر می برند."

تورس درباره بازی امشب با رئال مادرید گفت:
"من در شهری به دنیا آمده ام که رئال بزرگ ترین تیم آن شهر است (مادرید) و زمانی که من در اتلتیکو مادرید بازی می کردم آنها را شکست ندادیم و چند سالی می شد که اتلتیکو مادرید رئال را نبرده بود تا همین سال قبل در فینال کوپا دل ری که با قهرمانی اتلتیکو مادرید همراه شد."

تورس در پایان گفت: "من دو بار با لباس لیورپول در برابر آنها بازی کردم و شانس این را داشتم که آنها را شکست دهیم، این سومین باری من خواهد بود که با آن ها رو به رو شوم،اگرچه این بازی دوستانه می باشد ولی برای من بسیار مهم است چون در شهر من مادرید، هواداران اتلتیکو دوست دارند ما رئال را ببریم و این برای من مهم است."

نظرات 1 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 03:26

به امید پیروزی چلسی و گل زنی تورس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد