هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

فینال جام گینس: تمرینات تورس و دیگر بازیکنان چلسی قبل بازی با رئال مادرید

هواداران فرناندو تورس: چند عکس از تمرینات تورس در کنار دیگر بازیکنان چلسی را می توانید در ادامه مشاهده کنید. بازی ساعت 05:30 صبح به وقت ایران شروع می شود.

مشاهده عکس های تمرینات تورس در ادامه...

(چند عکس جدید دیگر اضافه شد)




















نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا کوچولو پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 05:37 http://alirezanoori.niniweblog.com/

سلام دوست خوبم
من به کمکتون احتیاج دارم.
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید. فقط دو روز دیگه تا اعلام نتایج نهایی باقی مونده.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
سهم شما: دعای خیر مادرم در این ماه عزیز

سلام من خودم کد رو فرستادم امیدوارم موفق باشید. انشاا... دوستانی هم که فردا به وب سر زدن این کامنت رو ببین و به شما رای بدن

علیرضا کوچولو پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 19:39 http://alirezanoori.niniweblog.com

خیلی ممنونم از رای ارزشمندتون
الهی عاقبت به خیر بشید
شما رو ده ه ه ه ه..تا دوست می دارم.
ممنون میشم اگه براتون مقدور هست به اطرافیان هم بگید پیامک ارسال کنند.
تا فرداشب ساعت دوازده مهلت هست.
عیدتون مبارک و طاعات قبول.

خواهش می کنم، وظیفه ام بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد