هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

فینال جام گینس: مصاحبه کوتاه تورس قبل بازی با رئال؛ شایعه پیوستن او به والنسیا

هواداران فرناندو تورس: فرناندو تورس مصاحبه ای کوتاه را قبل بازی فینال جام گینس مقابل رئال مادرید با خبرنگار حاضر در ورزشگاه انجام می دهد و در آن بحث هایی در مورد شایعه پیوستن او به والنسیا مطرح می شود.

متن مصاحبه ناندو در ادامه...



*
متن کامل مصاحبه فرناندو تورس *

" بله، شایعه پیوستن به والنسیا را شنیده ام. این همش به عهده ی شماست، رسانه ها!!. بیایید با هم جدی باشیم... من خودم رو به عنوان یه بازیکن چلسی می بینم و این برای من سخته که هردفعه این موضوع رو بیان کنم، اگر حرف های من  معنی پوچ می دهد پس چرا از من در این باره می پرسید، چیزی که از من می پرسید حقیقت نداره و وجود نداره. درک می کنم، تابستان این جور موضوع ها شکل می گیره و شایعاتی ایجاد می شود و مردم هم به آن علاقه مند هستند. اما این احمقانه است که به شایعات توجه کنیم!!! "

نظرات 1 + ارسال نظر
spite13 شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 21:41

جواب دندون شکنی داد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد