هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

چند عکس متفرقه از تورس در راه رفتن به کمپ تمرینی کوبهام !!

هواداران فرناندو تورس: این عکس ها روز قبل از بازی با هال سیتی می باشد که در واقع تورس در راه رفتن به کمپ تمرینی چلسی می باشد که هواداران و خبرنگاران خفتش کردن!!! البته به غیر از این عکس پایین↓









نظرات 5 + ارسال نظر
kola ghermezi دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 13:11

سلام
خیلی سایت خوب و باحال و به روزی دارید
اکشال نداره اگه منم یه کلیپ بخوام؟؟
اخه بالا بعضی از کلیپ ها نوشته درخواستی
میشه کلیپ ‪Juan Mata playing with Leo Torres‬‏
رو هم بذارید؟؟
اگه بشه که خیلی خوب میشه

چشم یه نگاه می کنم اگر پیدا کردم حتما تو وب قرارش می دم.

kola ghermezi دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 18:17

ok thanks
من منتظر میمونم تا بذارید
اگه تو google هم سرچ کنین کلیپش میاد
حدودا 37 ثانیه هست
من نمیتونم دانلودش کنم
اگه شما بذارید خیلی خوب میشه

باشه داداش میزارم. الان کار دارم باید برم جایی. انشاا... رفت برای شب kola ghermezi جان !!!

داداش این لینک دانلودش:
http://s2.picofile.com/file/7900323438/Juan_Mata_playing_with_Leo_Torres_F9tfans_blogsky_com_.flv.html

سریع دانلودش کن تا 2 روز دیگه پاکش می کنم. بخاطر این نذاشتمش تو وبلاگ که:
1: 37 ثانیه است
2: کیفیت زیاد بالایی پیدا نکردم
3: ارزش گذاشتن هم نداره چون نمونه کامل این رو گذاشتم تو وب.

kola ghermezi دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 22:15

باشه صبر میکنم بیای از بیرون اقای مجری

داداش این لینک دانلودش:

http://s2.picofile.com/file/7900323438/Juan_Mata_playing_with_Leo_Torres_F9tfans_blogsky_com_.flv.html

سریع دانلودش کن تا 2 روز دیگه پاکش می کنم.

kola ghermezi دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 22:33

باشه داداش فرقی نداره من به خواستم رسیدم
خیلی گلی
شادم کردی ایشالا خدا شادت کنه
حالا اکشال نداره من یه خواهش دیگه ای ازت بکنم؟؟؟
میشه بهم بگی چه جوری این کارو کردی ؟؟همین که لینکش رو پیدا کردی رو میگم
واسه این میگم که به خاطر این کلیپ های کوچک مزاحمت نشم
اگه بهم بگی چه جوری این کارو کردی یا اینکه بهم بگی چه جوری دانلود میکنی خیلی ممنونت میشم

خواهش می کنم دوست عزیز. از یوتوب دانلود کردم بعد هم تو پیکوفایل قرار دادم تا شما دانلود کنی.

kola ghermezi سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 23:12

دوست عزیز دانلود کردم خواستی بردار
دستت هم درد نکنه

خواهش می کنم داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد