هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

سوپر کاپ اروپا:چلسی 2-2 بایرن؛ باخت آبی ها و اولین گل فصل تورس + گل های بازی

هواداران فرناندو تورس: تیم فوتبال چلسی دیشب در ورزشگاه ادن آرنا چک نتوانست از سد بایرن مونیخ بگذرد و بازی را در ضربات پنالتی با اشتباه بچه گانه ی لوکاکو واگزار کردند. گل های چلسی را تورس و هازارد در دقایق 8 و 93 به ثمر رساندند.

دوستان عکس های بازی خیلی زیاده دارم جمع آوری می کنم انشاا... تا شب یا فردا در وب قرار میدم.




لازم به ذکر است که عملکرد و گل تورس دیشب خیلی خوب بود و نشون داد مهاجم فرصت طلبیه مثل قدیما!! انصافا چلسی بازی بهتری را ارائه داد و حقش قهرمانی بود نه شکست کثیف توسط بایرن. با این حال ثابت کرد که دیگر اون تیم سال قبل لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن نیست و حرف برای گفتن برای جام های دیگر دارد. خب داور بازی هم (اریکسون) که کم به بازیکنای چلسی لطف نداشت فقط نمی دونم چرا تورس کارت گرفت. جالب بود رو تورس خطا شد اما داور به او بجای بازیکنی که خطا را انجام داد اخطار داد. در کل بازی خیلی حرف برای گفتن داره که بخوام بنویسم در دل این وب نمی گنجد.

گل های بازی HD

چلسی




بایرن مونیخ

نظرات 7 + ارسال نظر
ارش فرناندو شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 15:19

میدونی پیمان جون , باخت مقابل بایرن و از دست دادن کاپ مهم بود ولی گل تورس و از دست دادن پنالتی توسط لوکاکو , برای من مهمتر بود . فکر کنم که دیگه مورینیو فهمیده باشه که باید از این به بعد چیکار کنه .

آره داداش کاملا باهات موافقم.

معراج شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 15:45 http://football07.rozblog.com

داداش طرفدارا ناراحت نشنا ولی گل زنی تورس برام خیلییییی مهمتر از چلسی بود.هههه.اصلا ناراحت نشدم.چون تورس جووووونم گل زد.تورس جوووووووووووون.چرا من هر بازی از تورس نگاه میکنم گل میزنه؟!!!!!هر بازیییییی.به غیر از دو تا بازی.نمیتونم خودمو کنترل کنم.بعد گل تورس چنان دادی کشیدم یه دفعه 10 نفری که دورم بودن با تعجب نگاهم کردن.وااااااااییییی تورس جووووووووووونمممم گل زدددددددد.اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.اینم از لوکاکو خان.توررررررررسسسسسسسس.هووووووووووووووووووووووووووووووووو..تورس جووووووو........(و این داستان ادامه دارد)

siavash شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 15:46 http://www.soccerwaves.ir

سلام داش پیمان واقعا بازی خیلی زیبایی بود.
گل هازارد هم خیلی زیبا بود...
فک کنم دیر هنگام ترین گل فوتبال رو در عمرم دیدم که نتیجه بازی رو عوض کرد...کلا سبک دفاعی مورینیو دیگه جواب نمیده چقد مگه یه تیم نفس داره که 120دقیقه دفاع کنه هر چند فقط 15ثانیه کم اوردن تو میدون که بازی رو باختن...

چلسی F.C شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 16:30

شکست پلیست برای پیروزی
من که واقعا خیلی از بازیش خوشم اومد و فکر میکنم مهاجم آینده داریه و این اشک ها باعث میشه بهتر شه پنالتی پنجمم نمیزد احتمالا یه پنالتی دیگه بهش میافتاد مثلا ششم :-)

علی نصیری شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 16:48

بااینکه از باخت چلسی ناراحت شدم اما به همه بایرنی ها تبریک میگم.به امید موفقیت چلسی

محیا شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 21:05 http://f-abi-c-anari-b.blogfa.com

سلام داداشی...
حق چلسی بود که ببره با این که نبرد ولی بازی بهتری داشت.
مخصوصا گل تورس جوووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
خیلی قشنگ بود....
لطفا ÷یش منم بیاین...

آتنا یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 22:11

دین تورس چیه؟

اگه اشتباه نکنم مسیحیت فرقه کاتولیک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد