هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

آیا قرار گرفتن همزمان تورس و اتوئو در ترکیب چلسی وجود دارد؟

هواداران فرناندو تورس: در فصل نقل و انتقالات تابستان که چندی پیش به پایان رسید شاهد این بودیم که باشگاه چلسی خریدهای جدیدی داشت و همچنین تعدادی از بازیکنان خود را به باشگاه های دیگر قرض داد. ساموئل اتوئو 32 ساله یکی از خرید های جدیدی هست که می توان به آن اشاره کرد. همانطور که می دانید چلسی الان 3 مهاجم نوک داره که این کار رو برای مورینیو در بازی های پیش رو کمی سخت کرده ...



مورینیو یک مشکل عمده دارد، اگرچه این مشکل ضرری برای تیم ندارد اما او باید از بین گزینه های متعدد هجومی خود تعداد اندکی برای هر بازی انتخاب کند. خب حالا این سوال پیش می آید که چه کسی باید بازی کند؟ چه کسی بازی را از دست می دهد؟

بدون شک این ها سوالاتی است که در فصل پیش رو چلسی با آن ها پیش از هر بازی روبرو خواهد شد، چرا که در حال حاضر ادن هازارد، خوان ماتا، آندره شورله، کوین دی بروین، اسکار و اکنون ویلیان هافبک های تهاجمی چلسی هستند که دست مورینیو را برای چیدن ترکیب 4-2-3-1 مورد علاقه خود، بسیار باز می گذارد و این می تواند نیمکت نشینی تورس رو افزایش دهد چرا که چلسی با این تعداد هافبک های بازیسازش کار رو برای فرناندو تورس و دیگر مهاجمان چلسی سخت می کند.

اتوئو هم که در همین تابستان از آنژی روسیه به چلسی پیوست و باعث شد که جایگاه تورس در چلسی بیش از پیش متزلزل شود و حالا باید دید که مورینیو چگونه می خواهد از مهاجمانش استفاده کند. باتوجه به اینکه چلسی با یک مهاجم بازی می کند، اگر تورس بازی کند، اتوئو و دمبا با بازی نمی کنند و برعکس. این به این معنی است که مهاجمین چلسی در فصل پیش رو رقابت سختی با یکدیگر دارند.

اگر به گذشته تورس و اتوئو نگاهی بیندازیم، هر دو این بازیکنان به صورت تک مهاجم بسیار موفق عمل کرده اند. تورس در لیورپول فوق العاده بود و اتوئو در بارسلونا می درخشید. هر کدام از آنها در باشگاه های خود بهترین بودند و این به این معنی است که می توانند در چلسی هم بدرخشند، چیزی که فعلا شاهد آن نبودیم.

حالا باید دید که آیا آمکان دارد اتوئو و تورس در کنار یکدیگر بازی کنند؟ خب اتوئو که در اینتر میلان در کنار دیگو میلیتو بازی می کرد اما این امر در چلسی عملا ممکن نیست. چرا که بازی کردن اتوئو در کنار تورس نیازمند کم کردن یکی از هافبک های تهاجمی و کناری چلسی نظیر ماتا و هازارد است که این قضیه می تواند توان هجومی چلسی را کاهش دهد.
حالا باید دید که آیا مورینیو از هافبک های کناری خود کم می کند و به تورس و اتوئو در کنار یکدیگر بازی می دهد یا نه!

نظرات 1 + ارسال نظر
ارش فرناندو پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 17:56

میدونی چیه پیمان جون , به نظر من مورینیو خیلی باهوش تر از اینه که یکی از مهاجم های تیمش { چه تورس و چه ETO'O } رو خراب کنه و برای خودش و تیمش حاشیه درست کنه . فکر کنم مورینیو تلاش میکنه تمام مهاجم های تیمش رو با تدبیر راضی نگه داره .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد