هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

مصاحبه تلویزیون چلسی با فرناندو تورس در مورد پیوستن ساموئل اتوئو به این تیم

هواداران فرناندو تورس: تلویزیون چلسی در جدیدترین مصاحبه خود که با فرناندو تورس انجام داده است در آن درباره ی اتوئو و دمبابا دیگر مهاجمان چلسی سوالاتی پرسیده می شود و هم چنین در مورد وضعیت خودش و تیم هم سوالاتی از تورس پرسیده می شود. شما می توانید متن این مصاحبه را در ادامه بخوانید...



سوال در مورد تیم و تمرینات؟
فرناندو تورس در پاسخ گفت: " آموزش واقعا عالی بوده است و میزان سرعت پیشرفتمان خوب بوده. در ابتدا همیشه همینطوری بوده است و هر کس می خواهد ثابت کند که برای بازی کردن آماده است. از هم اکنون پیشرفت بازیمان را در این فصل خواهید دید و همه چیز در اینجا خوب است. "

آرزوی شما در این فصل چیست؟ و چه چیزی فرناندو تورس رو در ماه می خوشحال می کند؟
تورس گفت: " بردن همه چیز. این می تواند واقع بینانه باشد، چرا که نه؟ من فکر میکنم ما یه تیم بسیار بزرگ هستیم و ما باید مثبت باشیم. اما نکته اصلی این است که ما باید گام به گام به جلو حرکت کنیم تا به آن چه که می خواهیم برسیم. (گل زدن در بازی). شما برای تیم کار می کنی و زمانی که آن ها به شما فرصت بازی کردن رو می دهند اون رو به پایان می رسانی با یک جایزه. "


 
در حال حاضر دمبا با که اینجا هست و اتوئو هم که به چلسی پیوسته است. نظر شما در این مورد چیست؟ از اتوئو چه چیزی به یاد دارید. نگاه خوبی به او دارید؟
ناندو پاسخ داد: " او خیلی خوب در تمرینات کار می کند و به نظر من اتوئو یکی از بهترین مهاجمانی است که من تاکنون دیده ام. من در برابر ساموئل در تیم اسپانیا چندین بار بازی کردم و شما می توانید سوابق (رکورد) او را که در بارسلونا، مایورکا و اینتر نگاه کنید و در حال حاضر من مطمئن هستم او از این دوره ی جدیدی از زندگی حرفه ای که در چلسی دارد لذت خواهد برد. "

تورس در آخر گفت: " من آرزوی بهترین ها را برای اتوئو می کنم و سعی می کنم که به او کمک کنم. بودن او در اینجا به معنی رقابت بر سر پست مهاجم است، اما من همیشه گفته ام که هر 3 نفر ما: دمبا با، ساموئل اتوئو و خودم دشمن هم دیگر نیستیم، ما دوست و هم تیمی هم دیگر و در حال مبارزه برای یک هدف مشخص هستیم. من فکر می کنم این به پایان خواهد رسید با یک چالش خوب برای تیم.
"



نظرات 3 + ارسال نظر
ارش فرناندو شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 17:42

به این میگن یک بازیکن با اخلاق . افرین!

معراج دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 20:37 http://football07.rozblog.com

پیمان داش تبریک کلیپت رو ورزش3گذاشت

مرسی داداش. آره بالاخره بعد از 5 ماه گذاشت !!

maryam دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 23:28

سلام ویدیو این مصاحبه جایی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فکر کنم باشه. تو یوتوب یه نگاه بندازی پیدا می کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد