هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

مصاحبه فرناندو تورس با خبرنگار حاضر در ورزشگاه کانتری گراند بعد بازی با سویندون

هواداران فرناندو تورس: تورس بعد از پیروزی تیمش مقابل سویندون از سری مسابقات جام اتحادیه (کپیتال وان کاپ) طی یک مصاحبه ای با خبرنگار حاضر در ورزشگاه کانتری گراند به سوالاتی که از او پرسیده می شود پاسخ می دهد. متن مصاحبه در ادامه...



تورس: "
ما می دانیم چقدر مهم و دشوار است که برنامه ریزی کنی تا یک تیمی رو شکست دهی که تجربه کمتری نسبت به شما دارند، ما این رو در در فصل های گذشته تجربه کرده بودیم. من برای عملکرد تیم خیلی خوشحال هستم. بازی خوبی برای بعضی از ما بود که در بازی های گذشته فرصت بازی نیافته بودند، "بنابراین هرکس خوشحال است." این یک نتیجه خوب برای تیم ما بود و من خیلی خوشحالم که به ترکیب برگشته ام. (بازی کردن در زمین)."

مصاحبه کننده: نظر شما درباره ی گلزنی در این رقابت ها چیست؟

فرناندو: "نمی دانم. در چند فصل قبل من بیشتر در مسابقات اروپایی (لیگ قهرمانان) نسبت به بازی های لیگ درگیر بوده ام. بنابراین بیشتر گل های من در اون مسابقات هست. اما این فقط یک علیت میباشد (رابطه بین علت و معلول)، و امیدوارم شانس این را داشته باشم که تو بازی های لیگ برتر بازی کنم و همچنین بتونم گل بزنم."

مصاحبه کننده: آیا شما فکر می کنید عملکرد خوبی که امشب داشتید باعث شود که بازی بعدی مقابل تاتنهام تو ترکیب اصلی باشید؟

ناندو: "
ما می دانیم که این فصل، فصل بسیار طولانی است و ما فرصت بازی کردن بازی های مهم را بدست می آوریم. ما یک تیم برزگ هستیم و امیدوارم بتوانم انتظارات را برآورده کنم. همه ی ما طبق برنامه های مربی سخت تلاش می کنیم. بازی کردن در یک تیم بسیار بزرگ سخت است و ما برای بازی کردن مبارزه میکنیم."

مصاحبه کننده: فرناندو آفرین شما به عنوان بهترین بازیکن زمین در بازی امشب انتخاب شدید.

پاسخ تورس: "متشکرم"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد