هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

مورینیو: به تورس فرصت بیشتری برای اثبات توانایی هایش می دهم

هواداران فرناندو تورس: خوزه مورینیو سرمربی باشگاه چلسی در جدیدترین اظهارات خود گفته است که تورس بازیکن باکیفیت و سریعی است و فکر نمی کنم که او در مقایسه با گذشته اش (لیورپول) از توانایی هایش کاسته شده باشد...



مورینیو: "تورس زمانی که در لیورپول بازی می کرد توانایی های منحصر به فردی داشت و زمانی هم که به چلسی آمد سعی کرد تا آن ها را در اینجا (باشگاه چلسی) تکرار کند و چه بسا ویژگی های تازه ای از خود نشان دهد و من فکر می کنم که او موفق شده است."

خوزه ادامه داد: "من او را بازیکن بسیار موفقی می دانم و قطعا در آینده هم فرصت های بیشتری به او می دهم چرا که فکر می کنم فرناندو بتواند موفق به جلو پیش رود و قدرت خود را برای موفقیت چلسی بیشتر به کار گیرد."

نظرات 1 + ارسال نظر

دمش گرم . امیدوارم به قولش عمل کنه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد