هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

هفته ششم لیگ برتر: تاتنهام 1-1 چلسی؛ درگیری تورس با ورتونگن = اخراج ال نینو !!

هـواداران فـرنـانـدو تـورس: تیم فوتبال چلسی از هفته ششم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام صف آرایی کرد و در نهایت این بازی با حاشیه های فراوان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی گل چلسی را تری در دقیقه 65 از روی پاس زیبای ماتا به ثمر رساند و نکته جالب بازی هم اخراج نا عادلانه تورس در دقیقه 81 بازی بود.




فرناندو در نیمه دوم با مدافع تاتنهام (ورتونگن) چند درگیری پیاپی داشت که در یکی از صحنه ها که تورس می خواست توپ را تصاحب کند و ورتونگن هم داشت پوشش میداد تا توپ به بیرون برود و بعد از اینکه توپ به بیرون رفت ورتونگن با عصبانیت به تورس اعتراض کرد و ناندو هم خیلی دوستانه دست روی صورت او گذاشت اما ورتونگن دست بردار نبود که در نهایت فرناندو تورس دید ول کن نیست یه چنگ بر روی صورتش کشید D: (کاش میزد زیر گوشش، ولی بازم حال کردم). به هر کی رو میدی...


خب داشتم چی می گفتم. آهان... خلاصه اینکه این درگیری های ادامه داشت که در دقیقه 81 باز هم این دو بازیکن در محوطه جریمه تاتنهام به هم برخورد کردند که اینبار داور کارت زرد دوم را به ناندو نشان داد و او را از زمین بازی اخراج کرد. به نظر من فرناندو تورس خطایی نکرد این ورتونگن بود که پیراهن تورس را کشید. در کل عملکرد ال نینو خیلی خوب بود و چند موقعیت برای دیگر بازیکنان چلسی فراهم کرد و خودش هم موقعیت هایی داشت اما هیچ کدام به گل منجر نشد. چلسی با این مساوی موقتا در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.

ترکیب چلسی: چک، ایوانویچ، لوئیز، تری، کول، میکل (ماتا)، لمپارد، رامیرس، اسکار (آزپیلیکوئتا)، هازارد (شورله)، تورس

نیمکت: شوارزر، سزار، اسین، ماتا، کیهیل، شورله، اتوئو

کارت زرد: ایوانویچ، تورس
کارت قرمز: تورس
گل: جان تری (65)

ترکیب تاتنهام: یوریس، داوسون، ورتونگن، تاونسند (چدلی)، ناوتن، پائولینهو، دمبله، ارکیسن (هولتبی)، سیگوردسن، سولدادو (دفو)

نیمکت: فریدل، چیرچس، لاملا، هولتبی، چدلی، ساندرو، دفو

کارت زرد: ورتونگن، تاونسند، دمبله، داوسن، اریکسن
گل: سیگوردسن (19)

نظرات 2 + ارسال نظر
amin شنبه 6 مهر 1392 ساعت 18:30

لعنت خدا به این داور
خطایی که 100% کارت زرد داشت واسه ورتونگن که باید اخراج می شد رو برعکس عمل کرد

Alireza شنبه 6 مهر 1392 ساعت 19:07

چه بازی کرد تورس.وای از دست داور.اخراج الکی.تورس تا حالا سه بار اخراج شده که همش اشتباه داوری بوده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد