هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

مورینیو: تورس در فرم بسیار عالی قرار دارد

هـواداران فـرنـانـدو تـورس: سرمربی چلسی معتقد است که مهاجم اسپانیایی تیمش در فرم خوب خود قرار دارد و ...



با وجود اینکه تورس در بازی با شنبه ظهر مقابل تاتنهام با دریافت کارت قرمز از مایک دین داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد، اما مورینیو به تمجید از وی پرداخت. پیوستن ساموئل اتوئو کامرونی رقابت سختی برای حضور فرناندو تورس در ترکیب اصلی بوجود آورده است، به نظر می رسد با این تعریف و تمجید های مورینیو فعلا او (تورس) مهاجم اول چلسی باشد.

آقای خاص در مورد ال نینو گفت: "فرناندو بسیار قدرتمند است. از لحاظ بدنی (فیزیکی)، من فکر می کنم او در بهترین لحظه زندگی اش است. من بازی های فرناندو برای چلسی را که در فصل های گذشته نگاه می کردم حرکات او کمی سنگین و کمی کند بود، اما ناندو اکنون در فرم عالی خود قرار دارد."

خوزه ادامه داد: "او بازی های خوبی را انجام می دهد. می داند من چه فکری دارم، نیازی نیست که به او چیزی بگویم. پس می داند که من بسیار از عملکرد او راضی هستم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد