هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تورس: از روز اول مورد خشم همه بوده ام، هیچکس از نکات خوب صحبت نمی کند!

هـواداران فـرنـانـدو تـورس: فرناندو تورس مهاجم اسپانیایی باشگاه چلسی در جدیدترین اضهارات خود عنوان کرده است که از زمان پیوستنش به چلسی و شکستن رکورد نقل و انتقالات در لیگ انگلیس، همواره مورد غضب همگان بوده، ولی اعتراف می کند که باید عملکرد بهتری از خود نشان دهد. (بقیه در ادامه...)


تورس: "این احساسی است که از روز اول داشته ام. موقعیت باشگاه، تیم و در آخر شرایط خودم، همیشه مورد توجه همه بوده است. از آن مدت در مورد همه چیز من را مقصر می دانند. این ناعادلانه گی ها وقتی توپی را از دست می دهم، کارت قرمز می گیرم یا ضرباتم به تیر برخورد می کند، دیده می شود.

آن ها هیچ وقت در مورد مسائل و نکات خوب من صحبت نمی کنند. از اولین روزی که به چلسی پیوستم، همین گونه بوده است. فصل قبل را با 22 گلی که زدم فکر می کنم خوب تمام کردم و همچنین به تیم کمک کردم برای جام های مختلف تلاش کند، ولی اگر از مردم سوال کنید، می گویند او باید بهتر باشد.

همیشه این طوری هست که اتفاقات خوب در مورد من، "معمولی" و اشتباهات، "بسیار بد" جلوه می کند. برای خودم هیچ گاه هزینه انتقال مساله ای نبوده است؛ وقتی از اتلتیکو مادرید به لیورپول پیوستم، آنها 36 میلیون یورو هزینه کردند و اتفاق خاصی نیفتاد. همه در مورد قیمت صحبت می کنند، ولی این درست نیست.

می دانم مردم از من انتظار بیشتری دارند و کاملا هم به جا است. وقتی پول هنگفتی به بازیکنی می دهید، این یعنی اینکه او در گذشته کاملا خوب بوده است. اکنون باید بتوانید ثابت کنید لیاقت آن را دارید."

نظرات 3 + ارسال نظر
معراج پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 17:29

واقعا براشون متاسفم با این طرز فکرشون.

Alireza پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 22:20

انگلیسیای حرومزاده

داداش خونسردی خودتو حفظ کن

مهسا دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 14:07

الهی بمیرم دلم کباب شد قدرشو نمیدونن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد