هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

اولین گل تورس برای چلسی

هواداران فرناندو تورس: امروز کلیپی رو براتون آماده کردیم که در اون تورس اولین گل خودش رو برای چلسی به ثمر میرسونه. گل زیباییه پیشنهاد میکنم ببینید!





* راستی بچه ها من نویسنده ی جدید سایتم.معراج.فکر کنم به خاطر نظراتی که دادم منو بشناسید.*
امیدوارم بتونیم لحظات خوبی رو کنار هم داشته باشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی جمعه 19 مهر 1392 ساعت 22:25

سلام داداش. نویسنده جدید مبارک باشه خوشحال شدم شما هم نویسنده شدید و به آقا پیمان کمک می کنید تا این وب همیشه بروز بمونه.

خواهش میکنم آقا علی.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد