هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تورس: باخت به بازل تلنگری برای ما بود

هـواداران فـرنـانـدو تـورس: تورس مهاجم باشگاه چلسی در 2 بازی که در لیگ قهرمانان اروپا 2014-2013 انجام داده توانسته است 2 گل به ثمر برساند. او عنوان کرده است که باخت تیمش به بازل تلنگر و هشداری برای آنها بوده تا بازی های بعدی را جدی تر بگیرند و...



آبی ها لندن فصل 2014-2013 لیگ قهرمانان خود را با شکست 1-2 در استمفورد بریج برابر بازل سوئیس آغاز کردند. این شکست موجب شد رکورد 13 بازی پیاپی بدون شکست چلسی در خانه در بازی های بین المللی به پایان برسد و هشداری جدی به خوزه مورینیو داد.

حذف چلسی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل پیش، ترس از ناکامی دوباره ایجاد شد و باعث شد این تیم لیگ برتری بازی های این فصل لیگ قهرمانان را جدی تر بگیرد و استیوا بخارست را 0-4 و شالکه را 0-3 شکست دهند.

پس از دوبار گلزنی تورس برابر شالکه، او گفت: "ما اکنون پس از شروعی ضعیف در خانه برابر بازل، مجددا صدر گروه هستیم. حالا ما دو بازی در خانه و یکی خارج از خانه داریم، بنابراین به آن چه که می خواستیم رسیدیم."

تورس ادامه داد: "این جور چیزها (باخت به بازل) وقتی در آغاز فصل رخ می دهند خوب هستند، زمانی که بازی ها حیاتی نیستند و ما زمان لازم برای اصلاح را داریم و توانستیم این کار را کنیم. وقتی این چیزها در پایان فصل رخ می دهند، شما رقابت ها را واگذار می‌کنید، جام ها را از دست می دهید و این خوب نیست. خوشبختانه، ما درس گرفتیم و این اتفاق دیگر رخ نخواهد داد."

ناندو گفت: "لیگ قهرمانان اروپا جایی است که چلسی می خواهد بازی کند. لیگ اروپا چیزی نیست که ما مایل به کسب آن باشیم. اکنون در لیگ قهرمانان اروپا حضور داریم و دوست نداریم بار دیگر در لیگ اروپا شرکت کنیم، چرا که می خواهیم این جام را فتح کنیم. ما باید در صدر جدول یا رده دوم قرار گیریم و بعد از آن باید دید چه می شود. همه چیز بستگی به شرایط دارد."

تورس در آخر گفت: "لیگ قهرمانان اروپا گاهی به قرعه بستگی دارد. گاهی شما تا نیمه نهایی و حتی فینال با تیم قدرتمندی روبرو نمی شوید اما گاهی باید با بهترین تیم های اروپا رقابت کنید. بگذارید مرحله به مرحله پیش برویم. ابتدا بازی در خانه با شالکه و پس از آن دیگر بازی ها."

نظرات 1 + ارسال نظر
معراج پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 22:34 http://f9tfans.blogsky.com

سلام به همه.منم دقیقا با ناندو موافقم. امیدوارم بتونه این فصل حداقل 30 تا گل بزنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد