هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

ستایش عملکرد تورس توسط مورینیو بعد پیروزی 2-1 چلسی مقابل منچسترسیتی

هـواداران فـرنـانـدو تـورس: تیم چلسی توانست از هفته 9 لیگ برتر انگلیس مقابل منچسترسیتی در استمفوردبریج با نتیجه 2-1 این تیم را شکست دهد و مورینیو هم از عملکرد بسیار خوب تورس در کنفرانش خبری بعد بازی ستایش کرد و...



مورینیو در مورد نحوه ی گلزنی تورس گفت: "
وقتی همه منتظر مساوی شدن بازی بودند، حتی خود ما، تلاش کردم که ساموئل را بازی دهم و تلاش بیشتری انجام دهیم، ولی نمی خواستم خیلی ریسک کنم. این از آن بازی هایی بود که شما می خواستید ببرید ولی نمی خواهید ببازید. آن ها نمی خواستند ریسک کنند چرا که از کسب یک امتیاز راضی بودند. گل تورس روی حرکت فوق العاده هوشمندانه او به ثمر رسید. اشتباهی میان جو هارت و ناستاسیچ پیش آمد، ولی فرناندو در نحوه ی انجام کار خیلی باهوش بود."

در مورد عملکرد فرناندو تورس مورینیو افزود: "این یک عملکرد فوق العاده حتی بهتر از آن برای ناندو بود، چون او یک موقعیت ساده اول بازی از دست داد و وقتی مهاجمی چنین موقعیتی را از دست می دهد تا آخر بازی بد بازی می کند. آن لحظه ای بود که فرناندو با خود گفت که باید بهترین بازیکن زمین شوم."

"هواداران فوق العاده بودند و او را بسیار تشویق کردند، آن ها بازی او را می دیدند، تورس سریع و قدرتمند است. ما برای او خوشحالیم. مورینیو معتقد است که این شیوه ی بازی چلسی به فرناندو تورس خیلی کمک می کند و همچنین عنوان کرد که باید به تورس اعتبار داد و از او بیشتر در زمین بازی استفاده کرد."

مورینو در آخر صحبت های خود گفت: "من فقط خاطرات خوش از فرناندو دارم، می دانم که مدت زمان کوتاهی می گذرد، 3 یا 4 ماه. از دست دادن موقعیت مهم نیست، او برای این جنگید، تیم ما فیزیکال نیست، ما به قدرت بدنی او نیاز داریم. بازیکنانی که پشت سر تورس بازی می کنند مانند شورله، خوان، اسکار و هازارد یا شکننده هستند و یا کوچک هستند."

"شما تیم سیتی را ببینید، حتی اگوئرو که کوتاه است، ولی مثل یک تانک قدرتمند است. پس ما به فرناندو نیاز داریم، او چیز های زیادی به ما می دهد. از این به بعد، چه گل بزند و چه نزند مشکلی نیست. ما می دانیم که می توانیم روی او حساب کنیم."

نظرات 1 + ارسال نظر
ارش فرناندو پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 09:44 http://f9t-iranian-lovers.blogsky.com

ایول به مورینیو . نه ببخشید واقعا ایول به مورینیو .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد