هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تورس: شایسته پیروزی مقابل منچسترسیتی بودیم

هـواداران فـرنـانـدو تـورس: تورس مهاجم 29 ساله باشگاه چلسی که نقش بسیار مهمی در پیروزی 2-1 تیمش مقابل منچسترسیتی داشت اذعان کرد که شایسته پیروزی بوده اند و... (به ادامه مطلب بروید...)



تورس که در بازی با منچسترسیتی شب رویایی را پشت سر گذاشت توانست یک پاس گل و با یک گل بازی خوب خود را تکمیل کند و 3 امتیاز حساس این دیدار را کسب کنند.

ناندو به اسکای اسپورتس گفت: "وقتی‌ شما تیم بزرگی‌ مثل سیتی را در آخرین لحظه می برید، خیلی‌ بیشتر لذت بخش است. فکر نمی کنم نتیجه مساوی عادلانه باشد و فکر می کنم که بیشتر بازی را در کنترل خود داشتیم و شانس های زیادی در نیمه اول ایجاد کردیم. در آخر هم این ما بودیم که برنده شدیم و بسیار خوشحال هستیم زیرا این اولین برد ما مقابل یکی‌ از مدعیان جدی قهرمانی بود."

تورس همچنین در مورد موقعیت که در نیمه اول از دست داد گفت: "در نیمه اول بد شانس بودم که موقعیت را از دست دادم، فکر کردم آفساید شده است. باید آرام تر می بودم. می دانم که آن موقعیت را از دست دادم اما در موقعیت بعدی با سماجت توپ را به شورله دادم که او توپ را تبدیل به گل کرد."

تورس ادامه داد: "هیچ وقت نمی دانید که کدام توپ ارسالی بهترین موقعیت بازی خواهد بود. توپ آخر بلند ارسال شد و فکر میکنم که دروازه بان و مدافع هماهنگ نبودند و به همین دلیل به گل تبدیل شد. از عملکرد خود و هم تیمی هایم خوشحالم. تیم هر روز بهتر می‌‌شود."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد