هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

عکس هایی متفاوت از تورس و آدیداس

هـواداران فـرنـانـدو تـورس: یه چندتا عکس پیدا کردم که اول کمی شک کردم تورس باشه بعد دیدم نه خود تورس هست که با ظاهری متفاوت نسبت به قبل بود و متوجه شدم...



متوجه شدم که عکس هایی توسط شرکت تجاری آدیداس منتشر شده و تورس هم لباس هایی پوشیده که به این شرکت مربوط میشه. مشخص نیست که این عکس ها تبلیغاتی باشه یا نه، صرفا چون انتشار پیدا کرده بود گفتم قرار بدم تا دوستان هم مطلع باشند اما بنظر میرسه که یه تبلیغاتی برای این شرکت انجام داده است. جزئیات بیشتری در مورد این عکس ها ارائه نشده. در صورتی که کلیپی هم در خصوص این موضوع بیاد حتما در وب قرار می دهم.















نظرات 1 + ارسال نظر
ارش فرناندو دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 15:14 http://f9t-iranian-lovers.blogsky.com

تورس هم شیطون شده ها !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد